#1 Skrevet Desember 3, 2008 Mulig disse har blitt postet før, men kunne gjerne tenkt meg å sett disse lyktene på en bil. Regner ikke med det bli aktuellt, men kunne vært fint å sett... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-05-VW-GOLF-4-GTI-PROJECTOR-LED-HEADLIGHTS-R8-STYLE_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem190270655855QQitemZ190270655855QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Ser at de ikke Sender til norge mn. SYNSPUNKTER? Personlig tro jeg ikke dette vil kle en Golf 4 særlig bra, bare se veldig "billig" ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 Hei Øystein. Så en Golf IV stv i Trondheim nå i helgen og den så ut som et juletre med tilsvarede lykter: haha : Så ikke bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2008 Haha.... Det vil jeg tro ja... Fant en "black edition" på ebay.de, men det så nesten like jævlig ut det også. Noen som har linselykter til Golf 4 å anbefale? Alle er jo så ufattelig stygge. Linsedelen i lykta ser jo nesten ut som den er oppbygd av en termos med noen modifiseringer. Bilen ser jo ut til å ha fått downs etter å ha fått montert slike. Hvordan går det med S2'n da Lars? Savner en prosjekttråd med masse bilder jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2008 Haha.... Det vil jeg tro ja... Fant en "black edition" på ebay.de, men det så nesten like jævlig ut det også. Noen som har linselykter til Golf 4 å anbefale? Alle er jo så ufattelig stygge. Linsedelen i lykta ser jo nesten ut som den er oppbygd av en termos med noen modifiseringer. Bilen ser jo ut til å ha fått downs etter å ha fått montert slike. Hvordan går det med S2'n da Lars? Savner en prosjekttråd med masse bilder jeg;) Angående lysa til Golfen, hva med de originale lyktene og heller lakkerer de innvendig ? S2'n blir det ingen tråd på, de bilene har en lei tendens til å bli borte, men kommer noen bilder i ny og ne for de oppmerksomme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2008 Har tenkt tanken, men går det an uten å ødelegge glasset da? Er ikke dette lim på? Tror ikke det er like enkelt som på RS2-lykter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2008 Har tenkt tanken, men går det an uten å ødelegge glasset da? Er ikke dette lim på? Tror ikke det er like enkelt som på RS2-lykter... Jeg fant en DIY på VwVortex, men jeg har ikke den linken, men regner med du har sett der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2008 Nope. Det har jeg ikke, men takk for tipset;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...