Hovedlykter golf 4, noen med bilde på bil?

Anbefalte innlegg

Mulig disse har blitt postet før, men kunne gjerne tenkt meg å sett disse lyktene på en bil. Regner ikke med det bli aktuellt, men kunne vært fint å sett...;)

 

 

img.jpg

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-05-VW-GOLF-4-GTI-PROJECTOR-LED-HEADLIGHTS-R8-STYLE_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem190270655855QQitemZ190270655855QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

 

Ser at de ikke Sender til norge mn.

 

 

SYNSPUNKTER? Personlig tro jeg ikke dette vil kle en Golf 4 særlig bra, bare se veldig "billig" ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Øystein. Så en Golf IV stv i Trondheim nå i helgen og den så ut som et juletre med tilsvarede lykter: haha : Så ikke bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.... Det vil jeg tro ja...:P Fant en "black edition" på ebay.de, men det så nesten like jævlig ut det også. Noen som har linselykter til Golf 4 å anbefale? Alle er jo så ufattelig stygge. Linsedelen i lykta ser jo nesten ut som den er oppbygd av en termos med noen modifiseringer. Bilen ser jo ut til å ha fått downs etter å ha fått montert slike. Hvordan går det med S2'n da Lars? Savner en prosjekttråd med masse bilder jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.... Det vil jeg tro ja...:P Fant en "black edition" på ebay.de, men det så nesten like jævlig ut det også. Noen som har linselykter til Golf 4 å anbefale? Alle er jo så ufattelig stygge. Linsedelen i lykta ser jo nesten ut som den er oppbygd av en termos med noen modifiseringer. Bilen ser jo ut til å ha fått downs etter å ha fått montert slike. Hvordan går det med S2'n da Lars? Savner en prosjekttråd med masse bilder jeg;)

 

Angående lysa til Golfen, hva med de originale lyktene og heller lakkerer de innvendig ?;)

S2'n blir det ingen tråd på, de bilene har en lei tendens til å bli borte, men kommer noen bilder i ny og ne for de oppmerksomme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken, men går det an uten å ødelegge glasset da? Er ikke dette lim på? Tror ikke det er like enkelt som på RS2-lykter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken, men går det an uten å ødelegge glasset da? Er ikke dette lim på? Tror ikke det er like enkelt som på RS2-lykter...

 

Jeg fant en DIY på VwVortex, men jeg har ikke den linken, men regner med du har sett der?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. Det har jeg ikke, men takk for tipset;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.