#1 Skrevet Desember 3, 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i dette? Fåes ikke tak i orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 De passer jo om hverandre til en haug med VW og Audi. Fra Golf 1 til Golf 3 mm. Rart om Møller ikke får tak i. Samme til PG som 1H forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2008 Er samme til PG og 1H ja, disse har vi 5 sett av på Gjøvik, hilsen Meca ansatt. Del nr 3020-TB819816 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2008 Har to sett på lager, hilsen Mekonomen Oslo ansatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2008 Jobber selv på delelageret hos møller, 1H motor har 12mm bolter mens PG og resten av VW 8v motorer har 11mm bolter. Får tak i bolter til PG motoren men ikke 1H. ARP boltene som jeg bestilte passer ikke. ref. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96446&highlight=1h+arp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2008 Ok. Jeg trodde 1H og PG blokka var identiske. Høres noe rart ut at de har funnet på å bytte boltdimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2008 trodde også den var lik, fikk ikke dratt til toppen med ARP studsa fant jeg ut. noen som har bygd en 1H motor før som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2008 trodde også den var lik, fikk ikke dratt til toppen med ARP studsa fant jeg ut.noen som har bygd en 1H motor før som har noen tips? Du kan jo ringe Motorteknikk i Oslo og høre med dem, her er direkte nr til Jahn 23050664. Er ofte i kontakt med disse folka, ikke noe problem og ringe dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2008 har 1H motor selv. med APR bolter. Snakk med Thomas Marshall. Han skaffer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...