#1 Skrevet Desember 3, 2008 (endret) Som topic sier. Tenkte jeg skulle kjøpe det til 4'er golfen. Men var ikke TUV til den, noen som vet om det er noe krav? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 Stål eller plastikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2008 Stål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2008 aldri hørt at du trengte tuvgodkjenning på no sånt, men de må vel foreta sjekk av lyktene dine... og i teorien så skal alt som er montert på bilen e-merket.. om et år eller to så får du sikkert ikke lov til å ha nøkkelringer som ikke er e-merka og kræsjtesta engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2008 går denne over lampene dine skal dette ha tuv for å bli godkjent.. eller du kan smiske for en på bililsynet og få det i vognkortet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2008 Fulgte tuv med på min panserforlenger, men de sa ikke noe om den når jeg var innom biltilsynet sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2008 Sa ingenting på min heller (bt) og den dekker MYE av lyktene, men har tatt den av nå i etterkant da den var sprukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2008 Okei. Takker for svar folkens. Får bare ha ett originalt panser i bakhånd om det sku bli noe baluba:) Forlenger har blitt bestillt hvertfall:) Ikke tilfeldigvis noen som vet om ett panser til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...