#1 Skrevet Desember 3, 2008 Sitter å skal bestille meg en slik solskjerm med integrerte knapper for åpning/lukking av garasjeporten. Er det noen her som enten kan gi meg en DIY-guide til hvordan dette kobles opp, eller som har lyst til å hjelpe meg litt når den ankommer? Tar også gjerne i mot tips til hvor denne kan bestilles trygt og billig utenom på oempl.us. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 er det denne?? http://autoteileplus.com/SONNENBLENDE-L-VW-GOLF-V-VARIANT-1K5/detail/2009772.html (alternative Bezeichnun Sonnenblende L, sun shield, sunshade left) für GOLF V VARIANT (1K5) (01/07- - GRUNDMODELL), Originalnummer: 1K0857551H, Laufleistung: 56627 km, Farbe: LD5Q SHADOWBLUE brukt: 12 euro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2008 Det ser ut som en vanlig solskjerm. Dessuten er den jo deilig blå. Det hadde nok gjort seg sammen med det beige taket i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2008 Før du kjøper så sjekk på siden til Homelink eller med din VW forhandler at denne faktisk er kompatibel med porten din! Det gjorde ikke jeg, men fikk da noen flere knapper i bilen:p mener å ha lest på noen utenlanske forumsider at de som er laget for USA ikke funker i Europa grunnet forskjellige frekvenser, men det skal jeg ikke si for sikkert om stemmer. Min kommer fra USA og funker ikke, men ska logså sies at garasjeporten jeg skulle ha den på ikke står på listen til homelink så kan også ligge der. Hos meg måtte jeg strekke opp en ledning med konstant strøm i tillegg til de 2 som går på belysningen til sminkespeilet. Dette var dog på Golf 4 og ikke på Golf 5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2008 Sånn apropo garasjeport åpnere. er det noen mulighet for å bruke den miderste knappen i nøkkelen til å åpne garasjeporten? siden den på min bil hvertfall ikke gjør noe som helst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2008 Før du kjøper så sjekk på siden til Homelink eller med din VW forhandler at denne faktisk er kompatibel med porten din! Det gjorde ikke jeg, men fikk da noen flere knapper i bilen:p mener å ha lest på noen utenlanske forumsider at de som er laget for USA ikke funker i Europa grunnet forskjellige frekvenser, men det skal jeg ikke si for sikkert om stemmer. Min kommer fra USA og funker ikke, men ska logså sies at garasjeporten jeg skulle ha den på ikke står på listen til homelink så kan også ligge der. Hos meg måtte jeg strekke opp en ledning med konstant strøm i tillegg til de 2 som går på belysningen til sminkespeilet. Dette var dog på Golf 4 og ikke på Golf 5. Det var mildt sagt nyttig info. Er det denne siden du mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2008 Det var mildt sagt nyttig info. Er det denne siden du mener Er den siden ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2008 (endret) Dette ser da veldig lovende ut. Fant åpneren min på listen der så det burde gå. Da er det vel bare å se om jeg kan få tak i en som virker på norske frekvenser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2009 Fant du noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2009 Hele greia stoppet liksom litt opp. Det ble litt nedprioritert, men står på listen av oppgraderinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...