#1 Skrevet Desember 3, 2008 Heisann! Noen i oslo som kunne ha tatt en titt på bilene mine? Sliter litt: gråter : Når endelig quattro føre er her skal begge bila bli rare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2008 Den som gidder ta turen. Skal få god rabatt på felgimport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2008 yeah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2008 hvis du tar deg en tur til lillestrøm så kan jeg vel hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2008 Så bra har du tid i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2008 skal ikke på sjøen før lenge så er bare å ringe meg det. håper du har samma kobling som i min da? er 16 pin tror jeg. sånn man stikker nedi under askebegeret. tlf 95122575 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...