#1 Skrevet Desember 3, 2008 :tilber: http://www.abhd.nl/video/audi-a3-32-turbo-460-pk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 Stilig bil sikkert men hater videoer som egentlig er bilder satt sammen, dvs 1-2 fps mer hakkete film skal man leite lenge etter:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2008 hm filmen funka fint hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2008 hm filmen funka fint hos meg Tror han mente "slideshows", altså flere bilder som blir vist etterhverandre istedenfor et flytende videoopptak. Det irriterer meg også igrunn, når jeg venter å se en kul bil med rå motorlyd og så er det bare noen skrytebilder med dårlig techno i bakgrunnen (jeg har ikke sett denne filmen enda, blokkert på jobb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2008 meg å.. namnamnamnamnam lyd:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2008 håhå JATAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2008 (endret) Nederlandsk må være det mest uforståelige språket på jord.. Der er noe man kan kalle for sleeper iallefall! Så jo meget OEM ut på utsiden av bilen om ikke annet, synd det ikke var noe film fra det som var under panseret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2008 Tar gjerne en jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2008 skjønte ikke bæret av hva han sa, men jeg skjønte att jeg hadde lyst på en sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2008 Jeg skjønte "S-Line"... Grei sleeper det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2008 Sweet. Jeg tar den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 3, 2008 Heftig den der...Men fortsatt ingen 5er lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 4, 2008 Skikkelig sleeper.. Sånne bygg synes jeg er rått. Brukt masse penger på motor/understell og minst mulig på styling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 4, 2008 Hehehe...eeg siinge eigjentlich einlis in nedernlands vettuu....nåå kalfs-burst, aber eine hoot-menyy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 4, 2008 GOSH... Den var ikke dum nei... Liker den lyden også. Kommer på en klar 2 plass etter 5'er lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 4, 2008 Tror han mente "slideshows", altså flere bilder som blir vist etterhverandre istedenfor et flytende videoopptak. Det irriterer meg også igrunn, når jeg venter å se en kul bil med rå motorlyd og så er det bare noen skrytebilder med dårlig techno i bakgrunnen (jeg har ikke sett denne filmen enda, blokkert på jobb) se filmen:) er film med masse lyd:) slidshows bare i starten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 4, 2008 (endret) "Video not found" Finnes den samme på jutuub kanskje? edit: Der var den ja. Helt rå lyd! Hvilket selskap utfører slike ombygninger mon tro? Jeg hadde aldri turt å handle en så omfattende ombygging i dette avgiftslandet uansett. 3.2L-motoren er ikke billig fra før, og med nesten dobbelt opp med HK forsvinner en årslønn eller to i avgifter om man mot alle odds skulle bli benket. En slik ombygning er nok ikke lettvint å fjerne før oppmøte til kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2008 Tøffe saker.. liker det litt anonyme, og fin lyd Skulle til å nevne at det var utrolig hvor mye av nederlandsken som egentlig er forståelig, men likevel så helt uforståelig.. er jo masse engelske ord, men så en hel graut i midten som gjør at man ikke helt klarer å få fram den egentlige meningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 7, 2008 Sweeet,DET der er ulv i fåreklær! Men fy f... hvor uforståelig han karen er..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 7, 2008 Men fy f... hvor uforståelig han karen er..... Hør gjennom det en gang til og lytt etter ord så hører du at det er noen som faktisk er gjennkjennbare selv om uttalen er spesiell på nederlandsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 7, 2008 Hør gjennom det en gang til og lytt etter ord så hører du at det er noen som faktisk er gjennkjennbare selv om uttalen er spesiell på nederlandsk Ja,noe av det er forståelig,men MYE er grøt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 7, 2008 Hør gjennom det en gang til og lytt etter ord så hører du at det er noen som faktisk er gjennkjennbare selv om uttalen er spesiell på nederlandsk Selv om ordene høres kjente ut er det ikke sikkert at de betyr det du tror. Ett godt eksempel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 7, 2008 Til opplysning er ikke watskeburt teksten skikkelig nederlandsk. Den baserer seg for det meste på slang... Watskeburt kan faktisk oversettes med "What has happened". Det som imidlertid er litt spesielt er at jeg var i Nijmegen på Cafe de Fuik i forrige uke da watskeburt plutselig ble spilt og alle digget den... Den tar jo på en måte ikke helt av synes jeg... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 7, 2008 Saftig lyd, og deilig skute! Men for ett språk, jeg fikk med meg Rothe, Garret, 3,2, S-line og A3. Så jeg går utifra det er RotheTurbo sitt oppsett. http://www.rothe-motorsport.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...