Anbefalte innlegg

Ser veldig ut som MIM. Disse var 7X15 ET 25 og et vanlig syn på BMW E30 og E21 på tidlig 90-tall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig ut som MIM. Disse var 7X15 ET 25 og et vanlig syn på BMW E30 og E21 på tidlig 90-tall.

 

Ifølge ebay linken over. Så står det 7,5x15. Gårog ut ifra det er 4x100 boltsirkel. Men skal søke litt på MIM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå googla litt og funnet ut at det ikke kan være de MIM-felgene jeg tenkte på. De hadde nemlig ikke senterkopper som dekket hjulboltene. Da er jeg tom for ideer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå googla litt og funnet ut at det ikke kan være de MIM-felgene jeg tenkte på. De hadde nemlig ikke senterkopper som dekket hjulboltene. Da er jeg tom for ideer.

 

Har funnet noen som heter MIM 1900 som er veeeldig lik hvis ikke det er samme som på bildet over.

 

EDIT: Er ikke de samme men ligner veldig hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble laget MIM med senterkopp i 8X16 med 5/120-boltsirkel (altså til 5-serie bl.a.). Men jeg har aldri sett denne utførelsen i 15".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute etter noen felger til golf II som ligner på Audi SQ orginal felger. Tips mottas:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo bare å finne seg Ronal felgene i 4x100 da! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo bare å finne seg Ronal felgene i 4x100 da! : rolleyes

 

Takk, da har eg funnet:)

 

Ronal R8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da har eg funnet:)

 

Ronal R8

 

4x100 og 9x16?

 

Er det vinterdekk på gang? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4x100 og 9x16?

 

Er det vinterdekk på gang? ;)

 

Hvis eg får tak i så blir det 7x15 og gateslicksene blir flyttet over. OZ wrc felgene som eg har slicks på nå vil selges eller så får eg hive vinterdekk på de til neste år.

 

Rop ut hvis noen har noen Ronal R8 4x100 7x15 liggende og vil selge!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene blir jo tøffere desto bredere de er (7x15 urq pre facelift, 8x15 på urq post facelift og 9x15 på sq), men med slicks så forstår jeg 7" valget ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene blir jo tøffere desto bredere de er (7x15 urq pre facelift, 8x15 på urq post facelift og 9x15 på sq), men med slicks så forstår jeg 7" valget ja :)

 

Enig der, men eg har 4x100 på golfen og de felgene kom ikke med 4x100 i 8x15 og 9x15 etter det eg har lest. Hadde eg fått tak i 8x15 og 4x100 hadde eg lett kjøpt de og fått på breiere slicks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.