#1 Skrevet Desember 3, 2008 (endret) Tror tittelen røper det meste.. Men jeg vil forsikre meg om at det ikke er noe jeg har oversett... Jeg overhalte alle bremsekaliprerene i vinter som var i år.. Smørte opp og satt de på plass igjen. Nå har jeg bestillt meg nye vaiere, men jeg må spørre likavel... Når jeg må dra brekket over halvveis for i det hele tatt merke noen ting... Er det caliper eller vaier som er feilen da? Dumt spm. men jeg trenger nå likavel et svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 Er det på 100/200'en? Har du prøvd og stramme brekket da? Wirene strekker seg litt med tiden også, så hender du må legge på noen ekstra skiver for å få strammet nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2008 Nei... Kan jeg stramme vaieren!? Det må jeg sjekke med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2008 Jepp, er litt kronglete og komme til. Men er ved der wirene går fra 2 til 1. Ligger over eksosen så er litt trangt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2008 Skjønte nesten det iom. jeg ikke fant noe inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...