Slepering på 3 og 4 eket ratt A4 B6

Anbefalte innlegg

Er det samme slepering på rattet på både 3 og 4 eket ratt på A4 B6 ?

Tenker da på ratt uten noen form for styreknapper på rattet.

Har byttet fra 4 eket til 3 eket ratt ,men sliter med å få tak i kabel mellom airbag og ratt. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme slepering på rattet på både 3 og 4 eket ratt på A4 B6 ?

Tenker da på ratt uten noen form for styreknapper på rattet.

Har byttet fra 4 eket til 3 eket ratt ,men sliter med å få tak i kabel mellom airbag og ratt. : klø :

Ja,jeg trengte ikke og bytte slepering når jeg byttet i fra 4-eket ratt -> 3eket sportsratt. :) Byttet kun en kabel til ett par hundre kroner i fra ratt - > airbag.

Kontakt Kjell Roulund her inne,han jobber på Møller og fikset delenr på kabelen jeg trengte. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,jeg trengte ikke og bytte slepering når jeg byttet i fra 4-eket ratt -> 3eket sportsratt. :) Byttet kun en kabel til ett par hundre kroner i fra ratt - > airbag.

Kontakt Kjell Roulund her inne,han jobber på Møller og fikset delenr på kabelen jeg trengte. ;)

Airbagen til rattet kjøpte jeg av deg Tom Are, denne er egentlig til en TT ,men det er vel den samme som på A4 B6 (Bare Audi logoen som er forskjell) Problemet er ledningen til hornet som ikke passer, det er to ledninger for mange ser det ut til

Ledningen til airbagen er OK.

Hvor mange ledninger er det egentlig som skal gå fra den store gule kontakten på sleperingen ?

Har vært på møller og har til nå kjøpt to ledninger, men ingen passer. får heller ikke byttet de da dette er spesialbestilte varer. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 3stk kabler som forgrener seg ut i fra sleperingen jeg også:

sportsrattbakairbag.jpg?t=1228339179

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 3stk kabler som forgrener seg ut i fra sleperingen jeg også:

sportsrattbakairbag.jpg?t=1228339179

Hvor skal den brune ledningen være ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den brune kabelen går inn på en printplate (den hvite),som gjør at tuten funker. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må dette sjekkes i kveld : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå funker det :) At det går ann å bli så dumm, så selvfølgelig ikke den lille "tappen" som den brune ledningen skulle på da den var litt godt gjemt : bråk : men skit au. Hehe : vinke :

Takk Tom Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå funker det :) At det går ann å bli så dumm, så selvfølgelig ikke den lille "tappen" som den brune ledningen skulle på da den var litt godt gjemt : bråk : men skit au. Hehe : vinke :

Takk Tom Are

Hehe,ser der ja. :D Da er det bare og tute og kjøre. ;)

Bare hyggelig! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.