#1 Skrevet Desember 4, 2008 Hei har en caddy 97 1,4 bensin som oppfører seg dårli. Starter m en gang, men når jeg begynner og kjøre og må ta inn clutjen stopper den,stater igjen men går loksom ikke på tomgang.. Noen forslag på hva sem er feil?? mvh sindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2008 Tomgangsregulator... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2008 Ok. Takk,int i den skjermen ennå ? glemt den jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2008 Ok. Takk,int i den skjermen ennå ? glemt den jeg.. Jeg venter fortsatt på et bilde av den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2008 Ler,har ikke no tlf m kamera så jeg må sende mail.Send add på pm så kan det hende du får bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...