#1 Skrevet Desember 4, 2008 Er det noen som skal Alta -Tromsø i Februar 2009, eller vet om noen som kjører strekningen? Må være en uke-14 dager før vintertreffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2008 Frakt er ordnet til Vollan med trailer, så da må noen av dere i Troms hente den der. Den er der enten en søndagskveld, eller en onsdagskveld. Dette avtaler vi nærmere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2008 Ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2008 Jeg kan og hente, da jeg bor 4 mil unna vollan, og 3 mil unna tromsø.. så bor nesten i midten.. + at jeg elsker å kjøre med henger Bare jeg har låv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2008 Jeg kan og hente, da jeg bor 4 mil unna vollan, og 3 mil unna tromsø.. så bor nesten i midten.. + at jeg elsker å kjøre med henger Bare jeg har låv.. Self kan du det, avtal med Jørgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2008 Self kan du det, avtal med Jørgen... Den er grei.. Er man glad i klubben så er man glad i klubben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2008 For en innstilling! Jeg blir jo hjerte varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2008 For en innstilling! Jeg blir jo hjerte varm Er villig til å gjøre ganske mye for denna klubben.. å service jobbe æ me, så klart æ ska yte d æ kan :D *håpe nån tenke d samme* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2008 Du er nok ikke alene om å tenke slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2008 Vis æ får beskjed når den kommer og kor den skal leveres, så ordne æ d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2008 Vis æ får beskjed når den kommer og kor den skal leveres, så ordne æ d.. Tar kontakt når det nærmer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2009 æ vil kjøre me henger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2009 ikke kommet ny informasjon om når hengeren kommer? er jo ikke så lenge til vintertreffe så.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 5, 2009 ikke kommet ny informasjon om når hengeren kommer? er jo ikke så lenge til vintertreffe så.. ^^ Enda ei stund til den kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2009 For å ha oppklart endel om akkurat henting av hengeren, så vil dette bli gjort av Jørgen Hagerup. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...