Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med høydejusteringen på lysene på bilen min. Kun høyre lykta som går opp og ned under justering.

Får en feil melding i kjørekomputeren om lys-pære feil når jeg slår på lysene. : bh :

Når jeg slår på lang-lysene peker venstre lys nedover mens høyre er høvelig normalt.:

Forslag på problemløsning mottas med takk. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om noen med Vag-com bør titte på den litt! Sikkert bare noe justeringer via den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har delevis samme problem på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er å programere om igjen hvis det er ORG på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er å programere om igjen hvis det er ORG på bilen...

Får da håpe det. Tror du det lar seg gjøre med vag+can commander som jeg kjøper fra Autoteknikk?

Håper selvsagt også jeg får bort airbag lampa jeg sliter med. Har lokalisert bryteren under passasjer setet og førersetet.

Skal prøve med elektronikk rens i morgen. Kanskje det er fukt inni der?

Og selvsagt skal jeg koble fra batteriet (hvis jeg finner det da) for å unngå en ubehagelig overraskelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får da håpe det. Tror du det lar seg gjøre med vag+can commander som jeg kjøper fra Autoteknikk?

Håper selvsagt også jeg får bort airbag lampa jeg sliter med. Har lokalisert bryteren under passasjer setet og førersetet.

Skal prøve med elektronikk rens i morgen. Kanskje det er fukt inni der?

Og selvsagt skal jeg koble fra batteriet (hvis jeg finner det da) for å unngå en ubehagelig overraskelse.

Akkurat dette har ikke jeg så mye kunnskap om men tipper det er noen skarpe hjerner her inne som kan dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hardu skiftet hele lykta? Vist du har det kan det hende at det er lykta som står litt for mye opp eller ned. Dette problemet fikk jeg på min da jeg demonterte de. Men vest ikke må du nok in med vag'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd meg litt frem og tilbake med vag com og vagk+com commander men får ikke til noen avlesning på xenon.

Forslag? PS: Jeg vet ikke om lykta har vært skiftet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være høydejusteringsmotoren i lykta som har takket for seg da.

dette ser du jo fort om du justerer opp og ned med den invendige justeringa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.