#1 Skrevet Desember 4, 2008 Bakrutevisker'n på sportbacken min starter veldig ofte av seg selv når jeg bruker frontviskerne! Veldig irriterende når ruta har et tykt lag av sand og skitt. Har også en kompis som opplever dette! Skal det være slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2008 kan kodes bort:) har du vagcom? så har jeg oppskrift på å kode bort;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2008 09 - Elektronisk Centralelektrik -> 07 - Lang Kodning-> Byte 01 Bit 7 Bakrutevisker igang med forrutevisker kontinuerlig Byte 02 Bit 0 Bakrutevisker igang med forrutevisker interval kan du dette med byte og bit i lang koding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2008 (endret) Har desverre ikke vagcom! Men da vet jeg at det skal være sånn ihvertfall, at det ikke er en feil! (men fryktelig irriterende når man vil holde ruta ripefri!) Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2008 Har ikke helt funnet mønstret i når bakruteviskern setter igang. Synes egentlig det er akkuratt når det passer den selv. Er det noe jeg bør unngå i forhold til frontvisker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2008 Har ikke helt funnet mønstret i når bakruteviskern setter igang. Synes egentlig det er akkuratt når det passer den selv. Er det noe jeg bør unngå i forhold til frontvisker? fjern hele driten;) det skal jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2008 Har ikke helt funnet mønstret i når bakruteviskern setter igang. Synes egentlig det er akkuratt når det passer den selv. Er det noe jeg bør unngå i forhold til frontvisker? på min polo blei bakviskern styrt av regnsensorn så hvis den står på så gikk i hvertfall bak viskern min så fikk koda det bort hos møller gratis samtidig som jeg henta ut bilen, fikk også koda bort at den går en gang når man setter bilen i revers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2008 Har ikke helt funnet mønstret i når bakruteviskern setter igang. Synes egentlig det er akkuratt når det passer den selv. Er det noe jeg bør unngå i forhold til frontvisker? hender at bakrutevisker også går på om man drar på spyleren foran.. og slipper hendelen litt brått.. da hopper den over hakket og blir stående i intervall på bakrutevisker:) har selv kodet det bort på min golf v:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2008 på min polo blei bakviskern styrt av regnsensorn så hvis den står på så gikk i hvertfall bak viskern min så fikk koda det bort hos møller gratis samtidig som jeg henta ut bilen, fikk også koda bort at den går en gang når man setter bilen i revers Å smerte!!! Starta den når du satt bilen i revers også! Da blir det litt vel mye automatikk for min del altså! Takk for gode tips folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...