#76 Skrevet Februar 27, 2005 ja i dag blei bakdørene demonterte da, må jo få inn elektriske vindusheisere, så da kunne man jo bare pelle ned og begynne og finne ut hvordan man skulle fikse dette, halv ferdig på den enne siden da. skal ta noen bilder etter vært så dere kan se om dere har lyst da, elelr begynner dere og bli lei bilen min???? monterete bare får og se fremre dørtrekket mitt også. Kom med bilder du. Alltid fint med bilder: Det er fint å se andre slite også ikke bare meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 2, 2005 ser meget bra ut dette anders, nå mangler bare 20" felger vell he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 2, 2005 ser meget bra ut dette anders, nå mangler bare 20" felger vell he he he Vel 20" ...hehe Kunne tenkt meg 16", men når 15" kommer til våren fyller de hjulbuene greit nok ut... Du får bare jobbe videre på bilen din, nok å gjør ser jeg $$$$ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 2, 2005 Da har eg montert 312mm bremser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 2, 2005 Da har eg montert 312mm bremser.. Hvor er bilde da, holder jo med at jeg monterer 313mm får og få større bremser en deg jo he he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 2, 2005 Hvor er bilde da, holder jo med at jeg monterer 313mm får og få større bremser en deg jo he he he he Eg gløymte kameraet.. Hehe.. Du har jo 19" felger, og eg 18", da fyller bremsene mine bedre ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 3, 2005 Eg gløymte kameraet.. Hehe.. Du har jo 19" felger, og eg 18", da fyller bremsene mine bedre ut.. Vi får se da veti du hvis jeg går for 330mm skiver kan vi jo se hva som fyles best ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 4, 2005 Fjernet listene igår.. Har igjen litt pirkarbeid for å få vekk den tape dritten som de er festet med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 4, 2005 Har også koblet opp el vinduer i bakdørene, det vil si motorene er på plass men mangler ledningene enda. men er bestilt hos nsb dæven selger nsb slike ting? hihi..regner med du mente nbs... Ser ut som det blir litt forandringer her ja. Nesten så jeg savner et audi prosjekt jeg også... det kommer nok det også om en liten stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 4, 2005 dæven selger nsb slike ting? hihi..regner med du mente nbs... Ser ut som det blir litt forandringer her ja. Nesten så jeg savner et audi prosjekt jeg også... det kommer nok det også om en liten stund... var en taste feil elller menske feil dette gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg sendte deg en pm nå Tor Olav. Med spørsmål om hjelp......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 5, 2005 Jeg sendte deg en pm nå Tor Olav.Med spørsmål om hjelp......... Dette skal vi nokk få fiksa ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 5, 2005 I dag fikk jeg grenrøret mitt fra jonus, nam nam. Men blir des lenge til jeg får brukt det gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 5, 2005 Blir vell liggende i seksjonen en stund regner jeg med gitt. Må nokk lukke øynene og drømme om og av gårde der gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 6, 2005 Hjertelig tusen takk for den gode hjelpen Tor Olav. Caravellen ble faktisk mye bedre å kjøre etter demperskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...