#1 Skrevet November 11, 2004 noen som skal modde bilen sin eller har bygge proskjekt osv fortell da, så det blir litt liv her . har jo selv noen planer, men først skiklige foringer og eksos. ellers har jeg jo prate med en om og lage en 2.5 bensin turbo motor med mellom 600-700hk. noen må jo sparke fra her i hamar da. ps bestilt blokk, stempler og råder da, ikke si det til noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2004 Prosjekt og prosjekt, er da en plan. SKAL ha meg en vw Caddy pickup til sommeren neste år... (eller bare en gang) Går vel for noe "old school" greier vil jeg tro. Slik motor, 1,8 16V eller bare en vanlig 8V gti fra mk1, vi får se. Bagasjen blir vel noe slik, pga stereo og greier.... får se hehe, dette hadde vært tøft å ha Lage en henger av en delebil:D Men fremdeles kun en drøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2004 du anders likte ideene dine men hva med og stappe nedi en g60 motor da???? og trimme den litt. en kompsi av meg gjorde det og det gikk meget bra alså. du får da en meget skjapp bil ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2004 tanken har slått meg, men får jeg noe slikt godkjent her i Norge da? Fronten og motorgreiene mener jeg er samme som på Mk1... Så det som har blitt godkjent på en Mk1 kan godkjenes på en caddy? Mye planer, men blir ikke så rik når man studerer:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2004 ikke noe problem og få dette godkjent i norge. bilen til kompisen min var godkjent hos biltilsynet. bare og få lempa på bremser fra golf 2 dette både forand og bak fra en gti osv. hvis du er fra hamar området kan jeg godt prøve og hjelpe deg og få dette godkjent, bare gøy det da. elsker og krange med biltilsynet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2004 hmmm, kansje motorstørelsen blir endra da.... Det er hovedsaklig et langsiktig prosjekt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2004 man tar den tid man trenger. bare se på meg skal bygge ny motor i s2 men har fått bestilt blokk og spesial lagga råder og stempler, kosta jo sjorta så tar nokk litt tid med det andre også, men når jeg er ferdig så skal motoren tåle ca 1000hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2004 Har noe å gjør i vinter du da... Det er jo en ganske heftig bil fra før. Blir nok en sprek jævel når du er ferdig med den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2004 tja i vinter og et par år fremover må jo skaffe resten av penga også, he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2004 mulig jeg for dela mine i løpet av 14 dager jippi. men bare til blokka alså he he denne var kanskje litt stygg av meg, eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2004 lurer litt på om jeg skal lage karbon panser også i sølv??? hva trur dere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2004 Hva er vitsen å legge så mye arbeid i å lage et karbonpanser for så å lakke det.... Man kan jo lage en fin badlock, men det er vel det... Det er nok noen kilo i forskjell, men ka f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2004 hvis du først skal ha carbon panser, så ikke lakk den.. personlig så synes jeg att carbon er kult... kombiner gjerne også flere carbon detaljer, ellers så blir det litt sånn att: se jeg har penger til carbon panser, men hadde ikke råd til noe mer.. (personlig mening da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2004 KAN bli kult ja.... Men syntes det ser best ut på en riskoker jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 16, 2004 må gjøre ordentlig og da må også flere ting gjøres om til carbon som sakt.. også der er det 100vis av forskjellige meninger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 16, 2004 tank om jeg har bare råd til carbon panser da he he he nei har faktsik tenkt og bruke lit tsølv carbon detalgjer inne i bilen også. utvendig veit jeg ikke om det blir mere carbon, lagdt med bilde av hvordan sølvcarbonene er . men limt sammen to like biter her inne på pc da, hvordan blir denne på min sølvgråe bil tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 16, 2004 Kan bli tøft om du har noen detaljer inne i bilen, men ikke overdriv... Motorrom da?... det kan da bli tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 16, 2004 fåreløbig er alt bare i drømme verdnen men skjønner hva du tenker ja, en del detaljer i denne karbontypen i motor rommet er ikke og for akte. fanken dette burde du ikke ha sakt fikk mange sprøe ideer nå mmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 17, 2004 Jeg har noen planer om å gjøre noe småendringer på bilen min i vinter... Hvis alt går etter planen ang. økonomi så blir det vel angeleyes på audi'n min... Skjønner at det er mange som ikke liker det, men jeg tror det blir kult.. håper alt blir så bra som jeg håper:) Ellers så blir det vel litt reklame nederst på bilen + litt småplukk når penga strekker til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 17, 2004 Reklame nederst på bilen? Får håpe for din del at det ikke det kommer til så stå RIEGER tuning eller noe slikt vas på sia.....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 17, 2004 hehe, nei ikke noe slik.. Kommer vel til å bli noe som ArtSolution eller ArtRacing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 17, 2004 har tre reklame biter på bilen min des. disse får jeg ikke vekk sitter mellom sotnings filmen og vinduet, grrrrrrrrr ellers skal vell bilen min fårhåpentlighvis bli reklame fri, hvis ingen kommer med noe spons da he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 17, 2004 Jepp, det er vel det som er finest.. Håper på litt sponsing/avslag på noen småting jeg kjøper derifra, dessuten passer den skrifta og sølvfargen på den reklama så bra sammen med blå/lilla fargen på bilen min... Håper også å få ordna litt toning på rutene mine. Har ett lite problem da; bakruta... Hva kan jeg gjøre med den? Før jeg kjøpte denne Audin, prøvde jeg en annen som var ett par år eldre.. Den hadde rullgardin integrert i hattehylla og fabrikklaga fester i taket.. Noen som vet om det er mulig å ettermontere? Synes det er litt dumt å skru hull i taktrekket på bilen, og vet ikke om jeg vil ha soting i bakruta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 20, 2004 nå er i alle fall blokk 2,5 tdi motoren i huset(blokk veiv osv) og rådene ligger så blanke og pene i esken sinn så helt nye, samme gjelder stempla, så da mangler jeg bare alt det andre da he he he det har jeg vell råd til om 4 år håper jeg he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 21, 2004 1.Bytte ut senkesettet til Høgdejusterbart fra Koni. 2.18" eller 19" Sommerhjul (Eri tvil om 19", køyrerjo så mykje melom vest og sust i landet, og det er dritt veg! 3.Soting/toning av aller ruter, i diskre film. Pluss dekal i bakruta. 4.Enten reise til Jabbasport eller Roy G Hansen å få montere litt snacks. Må berre vente på kor mykje eg får at på skatten.. Blir ikkje prioritert plastikk i 2005, fint med ein sleeper, om ein kan kalle ho det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...