Anbefalte innlegg

Klimaen på S4`n 93mod fungerer ikke..Blåser ikke i det heletatt/minimalt. noen som kan forklare meg hva som er feil og hvor feilen sitter evt?

Leste ut disse feil kodene i klimaen:

11,7

13,7

8,7

8,3

7,3

????

Kan nevnes at bilen har stått ute i vær å vind siden i sommer før jeg kom å hentet den i dag for å gi den litt pleie:)

fikk den til en grei penge men klima er jo en fordel ha da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk...:)

fant ut hva de betyr.. ser jo ut som det er samme problemet hele veien.. noen som kan forklare meg hvor det sitter og hva jeg evt må gjøre for og løse problemet?

07.3 Samma sensor som ovan. Sporadisk glappkontakt.

08.3 Samma potentiometer som ovan. Sporadisk glappkontakt.

08.7 Samma potentiometer som ovan. Klaffen sporadiskt blockerad.

11.7 Samma potentiometer som ovan. Klaffen sporadiskt blockerad.

13.7 Samma potentiometer som ovan. Klaffen sporadiskt blockerad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken klaff, lurer jeg på... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være den klaffen som d står om øverst i hver tall rekke d da..?!

07.1 Temperatursensorn i friskluftsfläkten ur funktion (öppen krets).

08.1 Potentiometern till temperaturregulatorklaffen ur funktion (krets öppen). Så länge felet kvarstår kan temperaturen endast ändras manuellt

11.1 Potentiometern till centralklaffen ur funktion (krets öppen). Så länge felet kvarstår kan luftvägen (klaffen) endast styras manuellt.

13.1 Potentiometern till golv- och defrostklaffen ur funktion (krets öppen). Så länge felet kvarstår kan luftvägen endast styras manuellt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen tips? anlegget fungerer til tider..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig kontakt i koplingene og/eller irr.

Du bør gå over alle plugger og kontakter i ledningsnettet til klima-anlegget.

Tror også at feilkodene lagres så det er ikke sikkert at alle feilene er tilstede til enhver tid. Derfor virker anlegget til tider og til tider ikke.

Når alle kontaktene er rengjort (crc 565 el lignende) så bør du lese av feillageret og slette disse med VAG-com el annet program som kan slette feilkoder.

Ps. skjekk også for løv ol. i luftkanaler, da dette kan blokkere klaffene som styrer luftstrømen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.