Hei alle hedmarkinger og opplendinger!

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen...

Dette er spennende.. Håper å kunne bli med på noen lokaltreff her i området i tiden som kommer.. Treffe andre lokale helter:D

En liten ting..

Har vi noe rabatt avtaler på bilbutikker her i området? Hadde vært litt kjekt å få vite ettersom det kommer nok til å bli noe innkjøp i nærmeste fremdtid....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Sønsteby

Heisann alle sammen...

Dette er spennende.. Håper å kunne bli med på noen lokaltreff her i området i tiden som kommer.. Treffe andre lokale helter:D

En liten ting..

Har vi noe rabatt avtaler på bilbutikker her i området? Hadde vært litt kjekt å få vite ettersom det kommer nok til å bli noe innkjøp i nærmeste fremdtid....

Hallo, du ska vera med på neste lokallagstreff! ;)

Me har vel dårlig med avtalar per dags dato, men eg arbeider med det. På AS BIL så får du av og til rabatt. På mekonomen så pleier eg å få rabatt, på Thorsov vei eg ikkje enda.

Men eg arbeider med å få konkrete avtalar på desse plassane.

Kor gammal er du da?

Du driv med til daglig?

Skule eller jobb?

Eg jobbar på Skattum. Trelasten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes bra ut... :) Må vel vise noe VACN medlemskort eller noe da?

Personopplysninger

Alder 21 år..

Jobber som kundeansvarlig på Telenor nedi byen.. ellers så bare "ruller" jeg for tiden... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes bra ut... :) Må vel vise noe VACN medlemskort eller noe da?

Personopplysninger

Alder 21 år..

Jobber som kundeansvarlig på Telenor nedi byen.. ellers så bare "ruller" jeg for tiden... :)

Nei, det er ikkje sikkert du må vise medlemskort. Men ta det med deg.

Just cruizin...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personopplysninger

Alder 21 år..

21 år og babe magnet ;): haha ::D

Bra du har melt deg inn Mats`arn, du får slå på trån en dag og ta deg en tur over høgget så jeg får se bilen din :)

Ska ikke vera med på Beito tur i Desember!??? Drekking, kjøring og herjing :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Drekking, kjøring og herjing :D

don't drink and drive : nei :

btw velkommen i klubben.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Luis : det var ikke drink & drive som i bil... men som i snowboard :D

Skal tenke på det jeg Ørjan... send mg ei mld når du vet noe dato a og hvem som blir med....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste innlegget om det her, litt mye off topic..

Turen er enkli for avd her, oss gutta sef, men siden det er få som skal vera med, blir det Arild og co på campingvogna hans..

Jeg, Larsen og Sørumarn har leid sånn lellighet ;) Drar oppover Torsdag den 2 Des, og er hemmat på søndag den 5.. Bli med nå!?? Er verdenscup renn i langrenn oppå der samma helga, så det er STAPPFULLT ;) Blir bra konge :D;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Luis : det var ikke drink & drive som i bil... men som i snowboard :D

Skal tenke på det jeg Ørjan... send mg ei mld når du vet noe dato a og hvem som blir med....

hehe... det er bra da, da kan dere bare kjøre på:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være... :D

Har du noe bilde av bilen din ell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, selvfølgelig har jeg bilder :)

http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=1572

De er ikke helt oppdaterte da.. Bilen er ikke senka på bildet...

Har satt på skvettlapper foran i dag da.. :( Skal vekk igjen til sommeren, men prøver å beskytte bilen mest mulig mot salt og dritt i vinter...

Ska l prøve å få tatt noen nye bilder, men er jævlig dårlig på å ta rå bilder av bilen...

Noen som har noe tips ang. det?

Prøvde forresten å sette på mitt nye åpne luftfilter i dag.. Damn å tøff lyd det ble da.. skikkelig grom lyd:D Men har hørt at det ikke er noe lurtt å sette på det om vinteren, heller vente til varme sommeren kommer... Hva slags meninger har dere om det... Leste noen tråder om det temaet der, men utifra det jeg skjønte så var det T motorer som hadde visse problemer med det.. (LMM og diverse)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vinteren så er det jo ikke støv på veiene, men snø/vann. Dette er vel heller ikke så bra om det kommer inn. Sommeren er det MYE støv og drit som blir sugd inn....

Min mening av sikkert få her på forumet er at det bare er noe drit som suger mye drit inn i motoren....

Bruker selv greenfilter som innlegg i boksen.

Har hørt og blitt fråråda K&N pga. de smører filtrene inn med olje som ikke er så bra for LMM.

Kjøp heller green de bruker ikke slik oljestyr.

Om det er lyden du er ute etter så mekk rakrør, men er enig at åpent filter har fet lyd.(husk varmeskjold)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hva det filteret mitt heter, men blir nok ta'n det på...

Rakrør synes jeg blir litt for harry;) no offense til dem som har den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... for harry er det også noe da?

Nei da, har selv rakrør, men er ganske fornøyd med lyden min. Kunne godt bråkt litt mer noen ganger, men blir jævla lei det når man kjører langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.