#1 Skrevet Desember 5, 2008 Går det ann at jeg lukker vindu og takluke med defa trykkeren? Og ikke bare ved og vri nøkkelen i dørlåsen for og åpne og lukke vinduene.. Takluka er ikke med når jeg bruker nøkkelen i dørlåsen,og vrir til vindu åpner/lukker.. Evt noen instillinger i vag-com som kan inkludere takluka? Akkurat vært inne i defa`n og programert lukke tiden på sentrallåsen, så da slapp jeg den kostnaden på verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2008 Har testet litt,men jeg er ikke så sikker på om det går eller ikke Bilen er en 96 mod VR6 Syncro hvis det hjelper noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2008 Hvis ikke den følger nøkkelen (komfortfunksjon) vil jeg tro du må bruke en ekstra utgang på Defa'n, evt. med en powermodul. Sender du en mail til gutta på Defa kan de svare deg fort på om dette går på en enkel måte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2008 Hvis ikke den følger nøkkelen (komfortfunksjon) vil jeg tro du må bruke en ekstra utgang på Defa'n, evt. med en powermodul. Sender du en mail til gutta på Defa kan de svare deg fort på om dette går på en enkel måte! Ok,da får jeg slenge på en mail til de og høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...