#1 Skrevet Desember 5, 2008 Når samboer skulle ta bilen i dag tidleg å kjøre til jobb merket ho at et gult motor symbol lyste i instrumentet. Prøvde å starte å stoppe bilen men symbolet er der forsatt. Har merka at bilen har fuska av og til ved gass på drag. Ikkje under vanleg kjøring............ men ved kjapp aks. Bilen: Audi A4 04modell Quattro. Gått 127 000, org. 190hk. Chippet ved ca 125 000. Nåken som kan ha en idè???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2008 ingen som kan ha en idè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2008 Foreslår at du får lest ut feilkoder i første omgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2008 (endret) Kan nesten vedde penger på at du har problem med coilene dine. Typisk at de ryker ved chipping. Det er forøvrig komt en ny og forbedret type som tåler mye mer. Bytt alle 4 samtidig om det skulle vise seg at jeg har rett i min "telediagnose":) Så slipper du at det ryker 1 neste uke og 1 uka etter der igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2008 Tor: er det desse coilene eg skal ha? Vagparts: Coil pack Late style clip down Coil pack 06B 905 115R as fitted to engine codes: AMB, AVJ, BFB and BEX This is the latest version, its previous part numbers have been: 115L, 115M, 115N and 115Q Order number: 06B905115R Our price: 20.29 GBP 29.83 USD plus 15% VAT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2008 Tor: er det desse coilene eg skal ha? Vagparts: Coil pack Late style clip down Coil pack 06B 905 115R as fitted to engine codes: AMB, AVJ, BFB and BEX This is the latest version, its previous part numbers have been: 115L, 115M, 115N and 115Q Order number: 06B905115R Our price: 20.29 GBP 29.83 USD plus 15% VAT Jeg skifta for 1mnd siden, så kan sjekke nr på jobb etterpå Synes å huske de koster rundt 2000kr for alle 4 på Berge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2008 husk eg har 190hk`en du har vel 160 hk. Eg har BEX motor om eg ikkje tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2008 husk eg har 190hk`en du har vel 160 hk. Eg har BEX motor om eg ikkje tar feil "as fitted to engine codes: AMB, AVJ, BFB and BEX" Eg hadde BFB motor i min, så det skal være likt ja. fikk forresten ikke tid å sjekke det idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2008 fekk endleg lest av feilkoder. Fant en feil... huska ikkje hel koden. Men sletta alle feil og leste en gang til. da fan ikkje vagcom feil. Tok meg en prøvetur.... bilen funka helt som normalt. Tenkte at feilen ville komme i gjen ganske kjapt. Men er no snart 1 veke sia... forsatt ikkje kom tilbake. Fant u at bensintrykket ikkje var justert opp etter chipping. Kan dette ha nåke og sei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...