Installasjon av orginal Ipod kabel på RNS-D

Anbefalte innlegg

Som topic sier skal jeg bytte ut cd skifter med en Ipod.

Har kjøpt den orginale kabelen til dett, og i installasjonsveivisningen står det noe om en diagnose etter endt installasjon.

Noen som vet hva dette er, og om det må gjøres hos forhandler, eller om det holder med VAG-Com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du har VAG-Com så kan du helt sikkert fixe dette selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ingen diagnose for min del... Dersom det mot formodning skulle dukke opp noe, må det være å programmere at du har CD-magasin (dersom du ikke hadde dette fra før).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert dette i flere biler før og har ikke vært nødvendig å kjøre diagnose etterpå.. Bare å plugge inn på baksiden å lugge i ipoden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan forklare videre hvordan man bruker dette?

Vil dette være mulig på min 99.5 A4 med Navi plus?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du har CD veksler inngang på din Navi (noe du helt sikkert har), kan en slik Ipod adapter erstatte denne. Du kan med andre ord ikke ha begge deler.

Ipod adapteret simulerer en CD veksler og du styrer tilkoblet Ipod med knappene på Navi. De vil si spole frem og neste sang, men i stedet for neste CD, skifter Ipod neste spilleliste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du har CD veksler inngang på din Navi (noe du helt sikkert har), kan en slik Ipod adapter erstatte denne. Du kan med andre ord ikke ha begge deler.

Ipod adapteret simulerer en CD veksler og du styrer tilkoblet Ipod med knappene på Navi. De vil si spole frem og neste sang, men i stedet for neste CD, skifter Ipod neste spilleliste.

Er cd veksler på min ja..

http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c37_A4---B5-8D.html/page/2

Fant noe her,hva kan jeg bruke av dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke, jeg brukte original VAG adapter...

Hva koster denne da? Og har denne samme funksjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster denne da? Og har denne samme funksjon?

Jeg betalte 1378.- med 10 % rabatt.

Delenr 8E0 051 444

Den fungerer som beskrevet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var samme jeg kjøpte, eneste minuset er at det blir mye å bla i da man må samle alt i maks fem spillelister.

Får forresten ICE-Link, som gjør samma jobben, men der kan man også få minnekortleser, usb ob mulighet for cdveksler i tillegg til ipod samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Dension Gateway 100 som jeg er veldig fornøyd med. Der kan du i tillegg koble på AUX.

Jeg er heelt grønn på sånt,men hvilke trenger jeg til min viss jeg vil bruke Ipod og bluetooth?

Er dette samme anlegg som du har?

Jeg har:

- Navi Plus RNS-D Audi Symphony

- Cd-veksler baki..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er heelt grønn på sånt,men hvilke trenger jeg til min viss jeg vil bruke Ipod og bluetooth?

Er dette samme anlegg som du har?

Jeg har:

- Navi Plus RNS-D Audi Symphony

- Cd-veksler baki..

Det ser ut som du bare trenger bluetooth adapteren i tillegg til Gateway 100. Jeg har også RNS-D og cd-veksler baki. Ser også på siden at det går ann å beholde cd-veksleren ved å koble til enda en ledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som du bare trenger bluetooth adapteren i tillegg til Gateway 100. Jeg har også RNS-D og cd-veksler baki. Ser også på siden at det går ann å beholde cd-veksleren ved å koble til enda en ledning.

Okey..:)

Så velger man CD/Radio/TV og Aux(ipod) på den spilleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.