C6 RS6 bremser på C5 RS6 - Noen større?

Anbefalte innlegg

Sinnsykt! så ikke så voldsom ut på det første bilde men på det andre : eek :

Hva er tykkelsen på denne skiva da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sykt, leste i tråden der det er 390mm skiver.... rimelig hevy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få 420x40mm som option på nyeste RS6...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp og da er det akkurat så det går med 20", gleder meg til noen skal ha vinterdekk til det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av 420mm bremsene, keramiske og greier. Tok dem i sommer på Audi i Ingolstadt : smil :

P6110148.jpg

P6110149.jpg

P6110150.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er deilige de 420mm carbon bremsene, men det er ikke så lett og få intrykk av hvor store de egenlig er. Glemmer at hjulet er 20 tommer.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er deilige de 420mm carbon bremsene, men det er ikke så lett og få intrykk av hvor store de egenlig er. Glemmer at hjulet er 20 tommer.:P

Til sammenligning så er jo en 18" sub eller felg ca 457mm. Forklarer jo litt...... :):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp og da er det akkurat så det går med 20", gleder meg til noen skal ha vinterdekk til det :)

265/35R20 99V Dunlop SPWintersport3D anbefalt uts-pris 5400,- ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa carbon-bremsene på RS6'n.. hvor dyre er dem? må jo koste en formue og bytte skiver/klosser på denna der :) wooho

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

itja, vet ikke nøyaktig pris, men pris for skifte av bremser ligger på rundt 100000 kr mener jeg på... skal og holde opp til 300000 km så har nok av tid til å spare opp til bremseskift;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

itja, vet ikke nøyaktig pris, men pris for skifte av bremser ligger på rundt 100000 kr mener jeg på... skal og holde opp til 300000 km så har nok av tid til å spare opp til bremseskift;)

de koster ca 100k å velge over vanlige bremser når bilen er ny, så da bør man jo egentlig trekke fra summen for de vanlige bremsene :P Husker instruktøren på sportcarexperience sa de skulle vare 320.000km ved vanlig kjøring på S8. Men er vel bare skivene? klosser må man vel bytte oftere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må du ikke bytte alt da:P? har ikke peiling på hva du må bytte, hadde en formening om att alt holdt 300k og så for å bytte alt, hadde vært litt fint om det hadde vært sånn:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.