#1 Skrevet Desember 5, 2008 (endret) Hei ! Far har enn Passat 35i Variant pre-facelift med orginale Fondemetall lettmetallfelger i 14`. Disse kan jeg overta hvis jeg vil å ha som vinterhjul, å lurer dermed på om de felgeene passer rett på min, med tanke på boltsirkel, innpress, boltlengde, kon o.l. Bilen til far er 91 modell og min er 94. Mine stålfelger skal eventuelt på far sin igjen. Noen om kan svare sikkert på om dette går overens ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2008 rett på, vil ikke tro det er noe forskjell i disse modellene!! har brukt golf-felger på min!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2008 Okay. Jeg skal prøve i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2008 Samme type felger ja, men det har du vel funnet ut allerede Dog noe forskjell i dekkdimensjonene som brukes til Golf (hvis du har vurdert noe der da). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2008 He du våre i limen ïgjen fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...