Anbefalte innlegg

Jeg var en tur på tess i dag og kjøpte en glyserinfylt måler fra 0 - 10 bar.. Denne tenkte jeg å bruke til å måle bensintrykket, men jeg er litt usikker på hvor jeg skal plassere den..

Noen som vet dette? Skal jeg plassere den forran eller etter benstrykkreg? Før eller etter fuelrailen?

Håper noen kan svare meg;)

Mvh Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den må stå før bensintrykkregulatoren for den regulerer returen. De fleste justerbare regulatorene har uttak for det men om du har orginal trykkregulator må du lage til et uttak før denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare lag et T-stykkepå slangen føre fuelrailen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en justerbar bensintrykksregulator, men den virker ikke det som det er uttak til noe måler på.. Iallefall.. Uansett så har jeg t-stykke på manometeret jeg kjøpte på tess, så spørsmålet er bare.. hvor skal jeg plassere dette stykke.. hvilken slange?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den som går inn på fuelrailen fra pumpen.. samme hvor på denne slangen den monteres da trykket er likt fra pumpen og helt til regulatoren din..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, så altså noe sånt som dette du mener?

vwyo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mellom pumpe og fuel rail ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.