#1 Skrevet Desember 5, 2008 (endret) Plukket frem et par Recaro fullelektriske skinnstoler i kveld for en liten "renovering": Er de ikke fine ? Sjåførstol passasjerstol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2008 (endret) Etter vask passasjerstol: Litt olje må de jo ha to be continued..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2008 OOOI: eek : Dette ble utrolig bra i forhold til utgangspunktet, MYE bedre enn jeg regnet med, håper du blir fornøyd med setene:) Hvor du nå skal ha dem: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2008 OOOI: eek : Dette ble utrolig bra i forhold til utgangspunktet, MYE bedre enn jeg regnet med, håper du blir fornøyd med setene:) Hvor du nå skal ha dem: klø : he he he. Planen er vel å bytte den skadde sidestøtta og slenge dem i A6'n, kanskje..... Vi får se Fortsatt spent på sluttresultatet da De skal stå med olje til i morgen, da skal jeg gå på med fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2008 DAMN og det ble bra,ut fra utgangspunket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2008 DAMN og det ble bra,ut fra utgangspunket Med det utgangspunktet så kunne det jo ikke annet enn å bli bedre ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) Da er oljen tørket vekk passasjerstol sjåførstol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) ...og fett lagt på passasjerstol sjåførstol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2008 Hva slags fett og olje er det brukt her? Ble utrolig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) Very niiiice, Mista THias! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) Hva slags fett og olje er det brukt her? Ble utrolig bra! Tenkte jeg skulle vente til jeg var ferdig før jeg røpet "oppskriften" men ok, her kommer'n: 1 boxershorts - type "ruglete" (til lærsåpe) 1 boxershorts - type myk (til lærolje) 1 t-trøye - type myk (til lærbalsam) alt nyvasket selvsagt Biltema lærsåpe Biltema lærolje Biltema lærbalsam Very niiiice, Mista Tias! Det er Thias med H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2008 hehe, hørtes ut som en vel gjennomtenkt oppskrift.. Må prøves 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 6, 2008 hehe, hørtes ut som en vel gjennomtenkt oppskrift.. Må prøves he he. Man tager hva man haver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2008 Var de fri for Biltema hullbalsam? Noen planer, eller må hele stolen trekkes om da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 6, 2008 Var de fri for Biltema hullbalsam? Noen planer, eller må hele stolen trekkes om da? he he he, ja jeg fant den ikke i hylla Får prøve å bytte kun sidestøtta vel. Får gå over begge stolene og se om det er mer som må byttes ut samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 6, 2008 he he he, ja jeg fant den ikke i hylla Får prøve å bytte kun sidestøtta vel. Får gå over begge stolene og se om det er mer som må byttes ut samtidig Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan du skal få til det? Er det ikke ett helt trekk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 6, 2008 (endret) Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan du skal få til det? Er det ikke ett helt trekk da? Spretter opp sømmen og bytter ut sidestøtta. Siden stolene ikke er strøkne så er dette et alternativ. Dersom stolene skal bli helt strøkne så må de trekkes om ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 7, 2008 Du skriver "Recaro fullelektriske skinnstoler ". Hvordan ser bryterpanelet ut på disse stolene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 7, 2008 (endret) Her er et bilde av stolene etter endt "renovering" (kommer bedre bilder senere:)): Er noen små områder som må tas om igjen, men alt i alt er jeg veldig fornøyd med resultatet. Skinnet har ihvertfall endret karakter så det holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 7, 2008 Du skriver "Recaro fullelektriske skinnstoler ". Hvordan ser bryterpanelet ut på disse stolene? He he, jeg skrev visst det i all min uvitenhet Slik ser ihvertfall bryterne ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 7, 2008 Hvilken bil har disse stått i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 7, 2008 Hvilken bil har disse stått i? Jeg er ikke sikker på nøyaktig hvilken bil de har stått i, men de kommer fra en C4 (100/A6/S4/S6) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 7, 2008 Litt flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 7, 2008 Se her jaaaa! (stadig økende, pipende stemme) Jaggu vafht dæ bra, geat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 7, 2008 Se her jaaaa! (stadig økende, pipende stemme)Jaggu vafht dæ bra, geat! Du tykjy dæ ja Får ta en runde med Duragloss 221 LC når setene har fått stått litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...