#1 Skrevet November 11, 2004 hvilke pærer ligger inni bryterne til hovedlys, varmetråd, varsellys osv ? er det slik at bryterne i aufi 80 85 mod skal lyse, eller er det fra audi 90 ? ingen lyser unntatt bryteren jeg fikk med 90 fangerne og lyktene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2004 I mine er det hvertfall v1.2w pærer i de bryterne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2004 har du bilde av slike pærer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2004 Fant ikke noe i farta, men spør etter w1,2W pærer på en bensinstasjon, torshov etc så får du en slik jeg snakker om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2004 der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2004 Hos Audi-pusheren på Forus hadde de faktisk ikke slike pærer, og tilbød i stedet nye brytere... Fixet selv, once for all, med lysdioder! Arne K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2004 Faktisk.. Brytere koster flere hundre kroner, da.. Men pærene får du kjøpt på bensinstasjoner og torshov som nevnt over, så tilgjengeligheten på den er ikke dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2004 Erfaringsmessig så er det vel ikke alle bryterne som har løse pærer, men fastloddede. Da blir det straks mer arbeid. Men om man først skal opp med bryterne så hadde jeg heller gjort som Arne, fyr inn lysdioder. De får du kjøpt ferdige med innebygd motstand for bruk direkte på 12v. F.eks fra Elfa om du vil lodde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2004 fant ut nå at de pærene i bryterne er faktiks lodda fast, hva heter de pærene med glass sokkel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Torgeir Loe fant ut nå at de pærene i bryterne er faktiks lodda fast, hva heter de pærene med glass sokkel ? Det er de samme pærene, men "tråden" som ligger som en "U" opp sokkelen, bretter du bare ut slik at de blir lette å lodde fast. Vær nøye og du får et riktig så fint resultat. mvh ew 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2004 Hos Audi-pusheren på Forus hadde de faktisk ikke slike pærer, og tilbød i stedet nye brytere...Fixet selv, once for all, med lysdioder! Arne K hvor er denne plassen der de selger brytere med lysdioder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...