Plassering av bomringbrikke for å unngå konflikt med regnsensor Passat 3bg

Anbefalte innlegg

Et ordentlig teit spm. :)

Har fått meg en bomringbrikke siden vi er en del mer i Stavanger nå enn før (kone, barn....)

Denne skal jo (helst) stå rett under speil-feste. Dette går greit mtp regnsensor og eventuelt annet utstyr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. ikke no problem dette.. har min stående på selve speilet.. altså med limsiden klistret på baksiden av speilet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.... Det er jo også en løsning. Det gjør altså ikke noe å "snu" brikka den veien?

Er jo ikke direkte vakkert med den klumpen i ruta, men er drittlei av å måtte stoppe for å betale hver gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett noen som har den bak grillen inni en plastboks (for å slippe fukt) der skjemmer den ingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funka i min tid i stavanger å ha den ligganes i hanskerommet også da, vet ikke om det går idag!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ligger i hanskerommet. Da den ikke virker gjenom ruta.. Reggnummeret på bilen blir altid skjekka opp om det er et autopass abonemang på bilen. Tar bare lengre tid før dem belaster brikka. kan ta alt fra 1 uke til 1 måned.

Men det er bare her i stavangerregionen.. har ikke prøvd andre plasser enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde også min liggenes i hanskerommet før når jeg pendlet til oslo, fungerte fint da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt spray den(og feste) med matt sort plast-sprayboks fra biltema, sett den oppi i høyre hjørne og glem at den er der :)

Bilde260 (Medium).jpg

Bilde259 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har min under dekselet midt på dashbordet ( til luftdyser og senter høytaler )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøret en stund med den i Dørlommen på førerdøren. Og den blinket når jeg passerer autopassen i Bergen. Har også hatt den stående rett pakk håndbrekket. funket fint der og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har min under dekselet midt på dashbordet ( til luftdyser og senter høytaler )

Mye jobb og ta opp det dekslet? Regner med det er ganske likt på B8'n også. Genialt om det fungerer da, slipper jeg og begynne og lakke osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dro av dekselet over den mottakeren til sentrallåsen, og selve mottakeren.

Under der sitter en skrue. Skrudde ut den å dro av hele dekselet. ( rett opp ).

Enkelt å greit , skulle være gjort på under 5 min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.