LMM på s2 3b har tatt kvelden

Anbefalte innlegg

Hei. LMM har i lengre tid tullet seg og idag tok den helt kvelden. må bilen parkeres eller kan jeg kjøre noen dager uten LMM.eller vil resultere i helt feil blanding og motorhaveri?

takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er selvfølgelig ikke å anbefale, men skal ikke være noe problem , så lenge du ikke kjører sånn i flere uker... Det eneste det egentlig går utover er eventuell slitasje på sylindervegger, da den vil gå ganske fett, men dette skal en del til....Når LMM er helt død, vil motoren gå på faste verdier, fra tidligere sykluser..Den vil da ikke regulere blandingsforholdet, og siden du har original motor( ikke hørt noe annet ) så vil jo også ecu sette ned turbotrykk via magnetventilen( vil vel ligge på 0.4 bar ? )

Nødmodus er jo "konstruert" for at du eventuelt skal kunne kjøre bilen hjem ved slike tilfeller, men jeg mener hvertfall at et par turer til butikken går helt fint;)

Dere får skyte meg hvis dere mener noe annet !: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.