#1 Skrevet Desember 7, 2008 Hei. LMM har i lengre tid tullet seg og idag tok den helt kvelden. må bilen parkeres eller kan jeg kjøre noen dager uten LMM.eller vil resultere i helt feil blanding og motorhaveri? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2008 Hei! Er selvfølgelig ikke å anbefale, men skal ikke være noe problem , så lenge du ikke kjører sånn i flere uker... Det eneste det egentlig går utover er eventuell slitasje på sylindervegger, da den vil gå ganske fett, men dette skal en del til....Når LMM er helt død, vil motoren gå på faste verdier, fra tidligere sykluser..Den vil da ikke regulere blandingsforholdet, og siden du har original motor( ikke hørt noe annet ) så vil jo også ecu sette ned turbotrykk via magnetventilen( vil vel ligge på 0.4 bar ? ) Nødmodus er jo "konstruert" for at du eventuelt skal kunne kjøre bilen hjem ved slike tilfeller, men jeg mener hvertfall at et par turer til butikken går helt fint;) Dere får skyte meg hvis dere mener noe annet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...