#1 Skrevet Desember 7, 2008 (endret) Kanskje dumt sp.mål men.. Skifta begge nærlysa mine for en stund siden, og prøvde å få ut ene parklyspæra mi som hadde røket. Ga opp det. Nå har begge parklys pærene mine røket og jeg lurer på om det er noen som har en genial løsning på å skifte disse pærene! Di skal bare vris og dras rett ut? Må lampene plukkes ut? Vanlig halogen lykter. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2008 Du skal bare dra de rett ut.... Fiklet lenge med det sjøl da jeg skiftet mine... Endte opp med å bruke en vinklet knipetang og dro den ut etter ledningene... Det fungerte greit det... Skal bare et lite solid rykk til, så smetter de ut.... Og ikkje vær bekymret for å få de inn igjen, det er 20 ganger lettere:) Skifta forresten langlyspærene mine også her en dag... Og der var det trangt iallefall.... Ingen jobb for mine fingre... Endte opp med å bruke en lambdasondepipe fra biltema til å sette innpå sokkelen.. Den fungerte greit, fikk iallefall vridd den både ut og inn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...