Skjermbuer fra Allroad, delenr?

Anbefalte innlegg

Har et infall av noen planer med passaten her.

Noen med familiealbummet som kan sjekke opp om skjermbuene til A6 Allroad har noe eget delenr?

 

Det er vel Allroad hjulbuer som sitter på denne passaten?

1.jpg

2.jpg

 

Allroad

09_-1132864024.jpg

 

Ser at på passaten så er det en skjøt mellom fanger og skjerm, men det har han vel laget selv for at det skal se bedre ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du funnet dette settet hen. Har kikket etter noe sånt for og komplettere en 55mm heving med Seikel. Litt OT, men ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant bildet i "Passat 3bg inspirasjons tråd" tror ikke det er noe eget sett, men bare allroad buer som er litt køståm tilpasset.

 

Hadde i grunn håpet at du eller Helge skulle svare, da jeg har fortstått det slik at dere begge har seikel settet?

Har et par ting jeg lurer på ang det, sender deg en pm jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer Allroad hjulbuer:

 

VB: 4Z7 853 817

HB: 4Z7 853 818

VF: 4Z7 853 717

HF: 4Z7 853 718

 

I tillegg kommer det en fargekode etter nummeret, enten V6T (Grågrønn), 1P9 (Svart) eller V7W (Soul)

 

Det er også noen som heter hjulhusforbreder som skal på utsiden av brederne igjen ser det ut som.

 

VB: 4Z7 854 819

HB: 4Z7 854 820

VF: 4Z7 854 731

HF: 4Z7 854 732

Her er det også en fargekode bak, men det er bare sort 3FZ, Hva dette er vet jeg ikke men det vet de vel på møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

 

Da skal jeg få sjekket opp dette.

Har du mulighet til å legge ut sprengskisse av dette? Vet ikke om det er hjulbuen, eller "forbreder" jeg trenger.

Hjulbuen kan vel i værstefall være selve metall formen på skjermen, og at "forbrederen" er plastikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett på Vortex at disse hjulbuene har blitt brukt på en viss Golf 5..Ble knalltøft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

 

Da skal jeg få sjekket opp dette.

Har du mulighet til å legge ut sprengskisse av dette? Vet ikke om det er hjulbuen, eller "forbreder" jeg trenger.

Hjulbuen kan vel i værstefall være selve metall formen på skjermen, og at "forbrederen" er plastikken.

 

Det er vel bredderen du skal ha, den andre er bare en tynn list eller noe? kanskje det er for å tette hjulbuen på undersiden eller noe?

 

Her er iallefall et bilde.

 

lister.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der har vi bilder ja. Ble ikke helt klok på det alikevel.

Ser jo ut som at det er del 22 jeg trenger, og at 22A er en list, Men på beskrivelsen så er 22 en list som kan lakkes i bilens farge, og 22A er en forbreder?

 

Mener å ha sett på Vortex at disse hjulbuene har blitt brukt på en viss Golf 5..Ble knalltøft!

 

Har søkt igjennom vwvortex, men finner ikke noe om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.