Golf 4 4motion.. Rundt ska det gå

Anbefalte innlegg

Jess, da har jeg endelig fått knipsa min første upload, regner med at det ikke blir den siste:) litt kort klipp men vi ser alle hva vinteren står for:) kan jo samle andre kule klipp fra mk4 haldex her og:D

å til dere pessimister som ikke liker haldex, prøv det da vel:) min kommer iværtfall utrolig lett på stompen.

DSC00165.JPG

 

 

UPDATE: 11.01.2009

Fikk fanga litt piruetter her en helg:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

etter 2:12 er det en lite glimt av meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er med folk som ikke liker quattro eller haldex,er at de ikke kan kjøre bil...Har aldri hatt problemer med å dra ut "ræva" med mine biler på vinterføre...

Har hørt mange som skal selge Audi/Vw for de ikke får til å slenge og spøle pirruetter med de bilene , og da skal de tilbake til Bmw eller Ford...Amatør nisser....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er med folk som ikke liker quattro eller haldex,er at de ikke kan kjøre bil...Har aldri hatt problemer med å dra ut "ræva" med mine biler på vinterføre...

Har hørt mange som skal selge Audi/Vw for de ikke får til å slenge og spøle pirruetter med de bilene , og da skal de tilbake til Bmw eller Ford...Amatør nisser....

 

hehehe:P da er dem bare lite intresert da:) skal prøve å få filma noen piruetter med golfen;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din snurrer nok ganske så bra no Bjørnar :)

 

Her har du den nye til Endre:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja han fant ESP knappen;P hehe:) må prøve å ordne ei samlebestilling på Haldexcontroller en gang i tiden:P

hehehe det var da voldsomt:P må få dere litt mer sne/sny/snø;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haldexcontroller hadde ikkje vore feil nei, hadde vore arti å hatt. Men satser på å bli ferdig med Audi 90'en min til neste vinter så eg klarer meg nok med den då.

 

Ikkje mykje snø her nede i forhold til der oppe nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får bare tråle ebay da;P kommer seg nok med snøen skal du se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står indre fram hjul helt i ro ?

 

Må da røyne bra på diffen fremme det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står indre fram hjul helt i ro ?

 

Må da røyne bra på diffen fremme det ?

 

 

gjør ikke det på min ivertfall. : klø :

hvor ser du det?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser slik ut på de filmene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å til dere pessimister som ikke liker haldex, prøv det da vel:) min kommer iværtfall utrolig lett på stompen.

 

Har ingenting med å være pessimist å gjøre at jeg ikke "liker" haldex, men prøv en gammel quattro, så forstår du hvorfor vi ikke syns noe om haldex'en i forhold når det kommer til å leke ;)

 

Uansett, flott bil du har :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting med å være pessimist å gjøre at jeg ikke "liker" haldex, men prøv en gammel quattro, så forstår du hvorfor vi ikke syns noe om haldex'en i forhold når det kommer til å leke ;)

 

Heilt enig med deg der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns haldex er greit til å leike seg med så lenge en spinner framme og gir gass, men irriterer meg at med en gong eg slepper gassen så er det berre vanlig forhjulstrekk igjen og dermed stopper bakenden opp.

 

Har ikkje kjørt så mykje torsen, men prøvde litt en kompis sin trimma A4 B5. Dette var ekstremt mykje meir forutsigbart og lettare å handtere akkurat slik en vil!

 

Gler meg til å bli ferdig med min 90 Quattro med doble sperrer en gong :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting med å være pessimist å gjøre at jeg ikke "liker" haldex, men prøv en gammel quattro, så forstår du hvorfor vi ikke syns noe om haldex'en i forhold når det kommer til å leke ;)

 

Uansett, flott bil du har :D

 

Skjønner godt hva du mener:) men jeg tenker litt mer på folk som selger bilene sine bare fordi det ikke virker på samme måte:)

Har hatt etpar gamle audier men aldrig fått kjørt noen av den orntlig, og iallefall ikke i snøen:)

Så ja jeg er vel litt misunnelig der, men er jo artig å lese innlegg til en masse folk som rakker ned på haldex og sier at det ikke virker i det hele og store. Og aldrig om noen skal få påstå at den ultimate 4trekk er noe annet enn gammel torsen:) Bare synes det er en fin måte de har gjort det på mht plassen på haldex plassformen. Går vell ant å få Controller som gjør at den alltid står på vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du er fornøyd med haldex`en din da :)

 

Jeg derimot synes haldex ikke er noe særlig å leke seg med, i forhold til de andre 4 Audi`ene jeg har hatt ( 3 torsen, 1 med doble diffsperrer) Der kan man virkelig leke seg med i forhold til Haldex..

 

Er noe så forbanna ¤%&!! å sladde, så sleppe gassen for å ta en kontra, for så gå på gassen igjenn med Forhjulstrekk : bh :

 

Edit :

Glemte å legge til att det går heelt fint ann å få ut rumpa på en stor å fin plass.

 

Men det er da du ligger i 50 i en S kombinasjon man sliter i sving nr 2.

Noe man ikke gjør med permament (eller med controller).

Men formålet for haldex`en er jo å komme seg frem, og det gjør den utmerket, har ikke stått fast noe sted enda, eller måtte tatt i fart for å komme meg opp noe sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.