#26 Skrevet November 6, 2012 Puh, da får jeg selge min om 35k for den har nå gått 160k og er i Sverige i dag på 150k service. Lav serie har jeg og, men tror bare senter diff sperre som jeg i utgangspunktet aldri har brukt. I tillegg slipper jeg å bytte clutchen nå og da og "hvorfor gire når automat gjør det for deg..."! Smak og behag så klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 6, 2012 Puh, da får jeg selge min om 35k for den har nå gått 160k og er i Sverige i dag på 150k service. Lav serie har jeg og, men tror bare senter diff sperre som jeg i utgangspunktet aldri har brukt. I tillegg slipper jeg å bytte clutchen nå og da og "hvorfor gire når automat gjør det for deg..."! Smak og behag så klart. Fint med automat ja, men kan fort bli kostbart. Akkurat tatt 150.000km service på min og, kom på 45.000.-, heldigvis utført av forrige eier Manifoil, bærekuler, endeledd, skiver og klosser kom i tillegg til de vanlige servicepunktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 6, 2012 Jeg betaler SEK 13605 og venter på telefon fra Sverige om det er noe ekstra de må gjøre. Er litt nervøs ja, men enn så lenge ingen telefon. Krysser fingrene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 6, 2012 Skiver og klosser ble tatt på 130k forøvrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 6, 2012 Tok min 130000 km i Tyskland. Kom på 8500,- Tok 150000 km service sjøl, og skiftet koblingene på klima og dynamo. Er nok den dyreste biten å ta hos VW, da det er vanvittig mye skruing...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 6, 2012 Ja. Flensburg oppgir fremdeles eur 1000 for 150k service men det passet ikke helt med tid og familie så tok det nest billigste. Ellers var det ikke noe ekstra fra verkstedet i Sverige gudskjelov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 6, 2012 må bare nevne når dere er inne på motortyper på disse, at vannpumpene til r5 både på touareggen og t5`a havarerer ofte. Eneste jeg forbinder med touareg er dyrt. Fra jobb-butikk-hjem bil?? neitakk Men denne er litt morsomt, med V10 diesel. Alle har sikkert sett den før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...