B6 A4 bygget med 3,6l V8 Turbo

Anbefalte innlegg

Brukt 3,6l V8 fra Audi V8. Borret til 3721ccm

: eek :

714hk/870Nm@6800rpm@1.4bar

Hva er det med Audi og motoren er foran forakselen:p

11049p1.jpg

11049p3.jpg

p7.jpg

p2.jpg

p4.jpg

p3.jpg

badassaudi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nesten bare latterlig! Tenk å se denne bak deg i speilet da! Jeg hadde garantert krasjet...

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy flate..:) Uansett om motoren henger langt fremme, man har blir langt, langt bak denne...

Tro hva prisen på noe sånt er?

Bare prisen på alle Wiggins klemmene er jo mer en hva en "grei" bane bil i norge koster...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her bruker vi orginale VAG resirk ventiler. Et tegn på at de sikkert er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må det vært laget noe lurt der, for koblingen mot Wiggins klemmene er i alu og ventilen i plast? Tror heller de er dreid ut i alu og eloxert sorte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette en B5 med B6 hekk da?

Synes først karosseriet var for rundt, deretter er jo håndtakene av gammel type, og speilene er jo B5 type...

 

Men stilig motor da. R. Noll har jo kjørt hvit ur med IMSA motor før ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola har rett, ser ut som den er bygd på et A4 STW chassis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sorte forge07 resirkventilene kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette en B5 med B6 hekk da?

Synes først karosseriet var for rundt, deretter er jo håndtakene av gammel type, og speilene er jo B5 type...

 

Men stilig motor da. R. Noll har jo kjørt hvit ur med IMSA motor før ;)

 

 

Var ikke lett denne, men bilen er nok satt sammen av dem dem hadde og det som er enklest lettest å bruke.

 

Speilene er vell B6, ser nå slik ut forfra. Lista på A stolpen ved ruta er B6 , håndtakene er fra tidlig B5 men det kan ha med at det ikke er noe elektronik i den og enklere å lage i ny dør pga all elektronik som er i B6 håndtakene.

 

Hmm viskerne er vell fra B5, ble litt i tvil nå ;)

 

Men absolutt tøff bil ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FIN bruksbil det der: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilene er vell B6, ser nå slik ut forfra.

 

Nei, jeg tror speilene er B5. B6 har symmetriske speil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok som Ola sier, en b5 med b6 hekk og front. Speilene er b5 og hvis du ser så har den ikke den knekken langs siden som b6 har.

 

Men men, heftig grom bil, skulle tro dem var sponsa av wiggins, har jo ikke akkuratt spart på den heller, 2 pr runner på innsuget bla...

Noen som har noe mer info omm den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs vel egentlig om utformingen på de innsugene er så veldig hensiktsmessige..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja.. Lettere å komme til coiler og plugger etc.

Hmm, ser ut som de har brukt gode, gamle wastegater!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helverst!!!

men ser det blir nevnt fremtung.. er det ikke slik at denne alu v8 som er brukt faktisk ikke er tyngre en femmert? og i tilleg er den en cyl kortere.. så er ikke sikkert denna er så ille fremtung allikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syge sssssss...ja for enn gromme bil : rock : !

Greit heftig fremme i fronten da :tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.