Koding av kjørelys på 2007 golf

Anbefalte innlegg

Har en 2007 mod golf som er tatt inn fra Tyskland for ca 1 år siden. Den har sånn tekn. pakke med bla. comming/leaving home lys. Kjørelyset på denne går bare på når det er mørkt ute( lysbryter på auto(tror jeg det heter)) Leverte bilen inn på Albjerk i Lier for omkoding til "norsk" lys. Der fikk dem bare kodet kjørelys når lysbryter står på 0 !! Er det Albjerk som har gjort en dårlig jobb ? Eller går det ikke ?

Jeg mener det må gå ann å få det på samme måten som i Tiguanen min : med lysbr. på auto da virker "alt " lys.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan ha auto kjørelys i form av xenon om du har det, når det er mørkt og tåke/parklys når det er lyst. dette lar seg kode. har du vag com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan ha auto kjørelys i form av xenon om du har det, når det er mørkt og tåke/parklys når det er lyst. dette lar seg kode. har du vag com?

Har ikke xenon og ikke tåkelys desverre. Det det er snakk om er bare at når du trykker på nøkklen for å åpne bilen så kommer lyset på rundt bilen( comming /leaving home funksjonen )

Da står lysbryteren i hakket til høyre for 0.( På Tiguanen står det "auto" på golfen er det ett annet tegn( ikke sikker på hva det er)) I denne stillingen så er kjørelyset også på auto kan en si. (lyst ute = ikke lys , Mørkt = lys på.) Vil har konstant kjørelys i denne bryterposisjonen:)

Regner med at jeg har vag-com.

Gutta på VW klarte ikke dette så jeg er usikker på om det går og evt. hva som må til: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke xenon og ikke tåkelys desverre. Det det er snakk om er bare at når du trykker på nøkklen for å åpne bilen så kommer lyset på rundt bilen( comming /leaving home funksjonen )

Da står lysbryteren i hakket til høyre for 0.( På Tiguanen står det "auto" på golfen er det ett annet tegn( ikke sikker på hva det er)) I denne stillingen så er kjørelyset også på auto kan en si. (lyst ute = ikke lys , Mørkt = lys på.) Vil har konstant kjørelys i denne bryterposisjonen:)

Regner med at jeg har vag-com.

Gutta på VW klarte ikke dette så jeg er usikker på om det går og evt. hva som må til: klø :

ok, da er jeg med:) på golf v skal comming home/leaving... funke både i dette auto symbolet som er på de eldre golf v som du beskriver (08-09 mod har auto der) og om du setter lysbrytern på "nærlys" da skal det heller ikke være nødvendig å skru over brytern fra "nærlys" til 0 når du parkerer. da denne skal være styrt av "15" spenning fra tenningslåsen og ikke "30" penning direkte fra batteriet i denne stillingen. har du prøvd dette? dette funker på min. men det er en 09 mod da med xenon. : klø : om det funker så har du fullt lys 0g komme jem/gå bort funksjon hele tiden uten å trenge å vri over bryter. rimelig sikker på at dette lar seg kode om det ikke går

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du går inn på 09-Cent.Elect. -> Coding07

Da skal du få opp et vindu med en knapp det står Long Coding Helper

Inne der skal Bit 3 Daytime running light (scandinavian) være valgt.

Det fungerte på min golf med xenon. PÅ den stod bryteren i autoposisjon hele tiden, kjørelysene lyste hele tiden, men instrumentlysene kom ikke på før det ble "mørkt" ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, da er jeg med:) på golf v skal comming home/leaving... funke både i dette auto symbolet som er på de eldre golf v som du beskriver (08-09 mod har auto der) og om du setter lysbrytern på "nærlys" da skal det heller ikke være nødvendig å skru over brytern fra "nærlys" til 0 når du parkerer. da denne skal være styrt av "15" spenning fra tenningslåsen og ikke "30" penning direkte fra batteriet i denne stillingen. har du prøvd dette? dette funker på min. men det er en 09 mod da med xenon. : klø : om det funker så har du fullt lys 0g komme jem/gå bort funksjon hele tiden uten å trenge å vri over bryter. rimelig sikker på at dette lar seg kode om det ikke går

Nå er det jeg som ikke er helt med:p Hva mener du med :"da denne skal være styrt av "15" spenning fra tenningslåsen og ikke "30" penning direkte fra batteriet i denne stillingen. har du prøvd dette ?" Vet ikke om vw gutta prøvde dette : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.