#1 Skrevet Desember 8, 2008 Ser her tilfeldig vis på service punkter. Ser da at det er holdbarhetsdato på dekk rep.s. Hva er pris på en ny Flaske? Er det 4 års holdbarhet på en flaske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2008 tror den der originale flaska koster 3-400 kr eller noe? er vell 3 eller 4 år fra produksjonsdato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2009 Skulle sikkert aldri ha startet denne tråden for nå lekker de ene dekket! Er det da lurt å bruke de dekk rep eller bruke en Shell dekktett spray til 88kr? Lekkasjen er ikke stor, går sikkert min 2 døgn før trykket i dekket er på minimum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2009 Ville heller funnet lekasjen og tettet den på en skikkelig måte. De dekkrep settene er kun ment som en nødløsning og er ikke noe å anbefale som en permanent løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2009 Kan ikke se noe på dekket.. Kan kansje ventilen men veldig vansklig å vite ettersom de siger veldig lite luft ut... Ingen som har noen erfaring av bruk av slike "dekktett" bokser.. ? En løsning som er permanent, vet vi brukte en type rep set som vi hadde på min tidligere jobb der vi stakk inn en spiss med en gummi på med noe god stoff på, men da var det spiker/skrue i dekket... Har ikke serlig lyst å bytte dekket ettersom det er godt som nytt å koster et par høvdinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg betalte 100kr for og få et dekk tetta, da stod det en skrue gjennom dekket, en annen gang sto en stor spiker også gjennom dekket og da betalte jeg 160 pga da skrudde dem av og på dekket og fikset det på 10 minutter. Og bruke skum gjør du vis du kjører karasjokk-oslo og punkterer på saltfjellet 1000 mil fra nærmeste levende vesen. Fyll en gammel jif sprute flaske med salo vann og fyll 3-4 bar i dekket og spray godt med vann, da ser du med en gang hvor det danner seg små bobler og der er lekasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2009 Fant en splint i dekket ja! kom noen små bobler... Fikset på dekkmann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...