Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vært lite aktiv med posting på forumet, men har fulgt med over flere år. Min første audi, en A6 avant -99, begynner å dra på åra, så det blir vel kanskje behov for mer hobby mekking fremover. Jeg har problemer med alle sikkerhets belter minus førerbeltet. Når jeg drar belte helt ut, låser det seg litt før det er helt ute. Dvs, ikke helt låst, men beltet går kun innover og det er litt irriterende. Nå er det ikke så ofte dette skjer når man sitter i setet, men problemet er at det er vanskelig å feste barnesetet baki. Dette skjer på alle belter bak + pass. sete foran. Det kommer en tikke lyd når man ruller inn beltet, som om den fjær belasta tappen som skal låse ved kollisjon ligger innpå banen med hakk. Når beltet rulles helt inn fungerer det normalt, eller ca. 10 cm. før helt inne.

 

Lurer på om noen har hatt et lignende problem, siden jeg har 4 belter med dette problemet, kunne det tenkes at dette er nok et problem som VAG_aldri_har_hørt_om_før, men som mange VAG_eiere_er_kjent_med?

 

Regner med at man sikkert kan bøye armen litt utover for å fikse det, men det kan jo være noen andre som har et tips her.

 

Mvh

Hans Ellingsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.