#1 Skrevet Desember 8, 2008 Hvordan kommer man til giroverføringa på s4 c4, har tatt opp mansjetten på girstanga men der er det jo bare stag framover. går det å skru ned deler av dashborde eller må man ned med kassa? noe av overføringa må ha hoppet av da jeg ikke får den i 1 eller 2 gir lenger, etter at jeg tok i litt for mye ved en giring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2008 Du må under bilen! Der finner du stagene igjen, og da ser du at en av di har hoppet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2008 har vært under, men stagene går i overkant av kassa, ikke enkelt verken å se eller komme til.. får prøve med ett speil kanskje, men får uansett ikke gjort noe med feilen uten å ned med kassa virker det som, får ikke hendene mine oppi der nedenifra iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...