#1 Skrevet Desember 8, 2008 Far har fått en lekasje på sin a6 i dag. så jeg skal se på saken i morra. er det mye jobb å få av beskyttelsesplaten under? er det noen slanger som bruker på å ryke på disse bilene, som jeg burde se etter i første omgang.? er en 2000 1,9 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2008 Neida, er ikke så mange skruer på plata. Mener det er to i hver innerskjerm, samt kanskje 4 bak og 5 foran (mot fanger). Mener jeg å huske da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2008 Far har fått en lekasje på sin a6 i dag. så jeg skal se på saken i morra.er det mye jobb å få av beskyttelsesplaten under? er det noen slanger som bruker på å ryke på disse bilene, som jeg burde se etter i første omgang.? er en 2000 1,9 tdi Kan være vannpumpa? Langt har bilen gått? regreim bytte når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2008 det kan være vannstusen i bakant av toppen . den er i plasst og koster 90 kr på møller. se om det er noe hvit runt den se med lomelykt. har vært en gjenganger har je hørt. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2008 da skal jeg få sjekket det.. håper det bare er den.. reg-reim og vannpumpe er sikftet for ca 15000 siden, så budre ikke være vannpumpe i allefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2008 demonterte litt a6 i dag, of fant raskt lekkarsjen.. det rant i fra fronten på vannpumpa.. så enten har den sprukket el så veit ikke jeg.. var messom et helt rundt hull i fronten av pumpa, (rett bak reimhjulet) det rant ut av. å fra det hullet stakk det ut noe som kunne minne meg om en svamp. pumpa har gått maks 20000, så er vel en reklamasjon/garanti sak..? men bilen ble kjørt til møller i kveld. da får de ta seg av saken. dem som har montert den fra før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2008 demonterte litt a6 i dag, of fant raskt lekkarsjen.. det rant i fra fronten på vannpumpa.. så enten har den sprukket el så veit ikke jeg..var messom et helt rundt hull i fronten av pumpa, (rett bak reimhjulet) det rant ut av. å fra det hullet stakk det ut noe som kunne minne meg om en svamp. pumpa har gått maks 20000, så er vel en reklamasjon/garanti sak..? men bilen ble kjørt til møller i kveld. da får de ta seg av saken. dem som har montert den fra før.. Dette skal du ta opp med bedriften som gjorde servicen på den! Dette skal IKKE skje hvis det er byttet pumpe! -Nils Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...