#1 Skrevet Desember 8, 2008 Kan man bytte innmaten, dvs selve ventilen, på orginal audi dekktrykkventil. Ser ut at èn ventil lekker litt, og jeg står der med lavt trykk i dekket etter ei ukes tid. Lekkasjen er i selve ventilen, der hvor luft går inn, siver det ut. Ser det med spytt på. Jeg minnes fra før av at dette ihvertfall kan gjøres på større lastebildekk/ventiler, hvor innmaten skrues ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2008 Kan man bytte innmaten, dvs selve ventilen, på orginal audi dekktrykkventil. Ser ut at èn ventil lekker litt, og jeg står der med lavt trykk i dekket etter ei ukes tid. Lekkasjen er i selve ventilen, der hvor luft går inn, siver det ut. Ser det med spytt på. Jeg minnes fra før av at dette ihvertfall kan gjøres på større lastebildekk/ventiler, hvor innmaten skrues ut. Kan du ikke bare bytte nåla da? er vel der det lekker om jeg skjønner deg rett? Kjøp 4 nye nåler. koster ca 5kr/stk og bytt alle med en gang du er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...