#1 Skrevet Desember 8, 2008 Hello folks! Søkte litt rundt her inne, men fant ikke noen tråd om det. Enten er jeg evneveik, eller så er eventuelle tråder godt gjemt: rolleyes Hvor kan jeg få breddet stålfelger, og hvor mye vil det koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2008 hør med rolf her på forumet. han gjorde dette på passaten sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2008 http://www.sunnaas-hjul.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2008 Hvilken Rolf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2008 jeg startet en helt lik tråd for 1uke siden eller noe.. finn den. så kanskje du finner svar der også men, som sagt før.. Sunnaas hjul er nok løsningen din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2008 Supert:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...