#1 Skrevet Desember 9, 2008 Har 2 spørsmål: 1: Hvordan enklest komme til å koble av orginal antenne for å legge bak en uorginal antenne på min Navi? 2: Hva kan monteres inn i stedet for defekt magasin? (fusker på platene. Virker av og til) Gjerne bilder, linker, priser etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2008 Bump, anyone?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2008 1: du må ha noen nøkler som du får kjøpt på møller for ca 150 kroner disse skal inn der hvor jeg har merket med rødt på bilde under. så er der bare å trekke den ut. 2: jeg anbefaller deg faktisk x-carlinken. denne kan du ha et minnekort i som du kan spille som en cd. og visst du ønsker så kan du ha cdveksler sammen med denne for prisen og hvor du kan få tak i denne se linken under noen flere tips her og litt priser. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=125625&highlight=navi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2008 obs glemte bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2008 HEi, og tusen takk!! Kongebra forklaringer og gode eksemlper. Godt at noen har laget slike DIY når de først holder på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...