#1 Skrevet Desember 9, 2008 Jeg har en 94 golf tdk som i dag begynte plutselig å kakkle stygt. Skrudde opp en og en dyse mens den sto å gikk og den reagerte da kun på 3 av de.. Har snakket med en som trodde det kunne være for dårlig spredning på dysa, og at det kunne være årsaken til at den går så stygt. Hva tror dere? Evt noen som har ei tdk dyse liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2008 Jeg tror ikke en def dyse gjør at den PLUTSELIG begynner å kakle stygt, men det er ikke umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2008 Jeg tror ikke en def dyse gjør at den PLUTSELIG begynner å kakle stygt, men det er ikke umulig. Nå skal ikke jeg påstå at kakklelyden kom like plutselig som jeg merket den da;) Kan godt ha vært der en stund...? Ingen pessemister som holder en finger på motorras ellernoe? (Håper ikke) Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...