Vibrasjon/"slag" i clutch-pedal 06 passat 1.9 TDI.. LØSNING FUNNET!

Anbefalte innlegg

Prata akkurat med bror min, og han har fått et lite tilfelle med passaten sin.. En -06 Passat 1.9 TDI 105hk.. Han sier at clutch-pedalen vibrerer/slår litt tilbake akkurat når han tar løst fra stillestående.. Virker som "motstanden" øker litt også når det skjer.....

Noen som aner ka som kan gjere det? Bilen er kjørt knappe 30000km....

Merker forøvrig ingenting unormalt ellers....

Da har den lokale VW-fohandleren sett på bilen, og defekt clutch og svinghjul er konstatert. Så nå blir det byttet på garanti neste veke...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk iallefall ikkje samme behandling som hos Møller Bergen...... (Ref saken med A6 og gearkasse/luftmengdemåler)...:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa svinghjula og clutchene på dieselbrakkene til VAG er nokke forbanna dritt.

Det rister og vibrerer og hopper og gud vet mer...Makan til møkk.

Og A4`en min er intet unntak: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa svinghjula og clutchene på dieselbrakkene til VAG er nokke forbanna dritt.

Ja dei holder dessverre ikkew mål: bh :

Det er et stort minus på disse bilene, men vi elsker dem for det. Må jo ikke glemme alt det andre som er godt og virker på disse bilene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis er det ikke bare vag som sliter, har også byttet på mazda, toyota og peugeot :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dei holder dessverre ikkew mål: bh :

Det er et stort minus på disse bilene, men vi elsker dem for det. Må jo ikke glemme alt det andre som er godt og virker på disse bilene :)

hehe. kjører jo A4 enda jeg så, litt vibrering kan jeg tillate:p

Jeg kjøper ikke et nytt svinghjul til 15lapper ivertfall.: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.