#1 Skrevet Desember 9, 2008 Heisann. Hvilket verksted anbefales i Molde for karroseriarbeid? Går på garanti.. Så bare å slenge inn på BJ Rødseth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2008 Det er Molde Billakkering som gjør det for BJ. Jeg har hatt god erfaring med dem, innimellom.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2008 Jeg har hatt god erfaring med dem, innimellom.......... Har inntrykket av at samme erfaringene går igjen. Det samme gjelder Frode's karosseri og lakk. Vet om folk som er misfornøyde og fornøyde med alle. Eneste unntaket jeg vet om, er Risan inni osen på Kleive, som jeg utelukkende har hørt positive ting om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2008 Oki.. Bilen havnet på Molde Billakkering, men den ble kondemnert uansett så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2008 Racing med RS'en eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2008 Er ikke min bil.. En kompis som ble påkjørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...