#26 Skrevet Januar 25, 2009 Ser jo ikke helt galt ut det nei, det må jeg si... Nei, personlig synes jeg ikke den er så gæren original. Derimot mottar jeg litt input fra visse andre her i klubben (uten at vi skal nevne navn, Kjetil?) som påstår at den er skyhøy, så spørs om ikke det blir senk frem imot sesongen for mitt vedkommende også. Bare Alex som somler litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 25, 2009 Nei, personlig synes jeg ikke den er så gæren original. Derimot mottar jeg litt input fra visse andre her i klubben (uten at vi skal nevne navn, Kjetil?) som påstår at den er skyhøy, så spørs om ikke det blir senk frem imot sesongen for mitt vedkommende også. Bare Alex som somler litt... KW inox 3 Tror ikke vi skal ta skyld spørsmålet her: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg hadde ikke tenkt til å nevne senking i denne tråden, men når mr. Aadne tar opp dette med "allroad" RS4'n sin så. . . . . . . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 22, 2009 Hva med RS6 MKII 19" eller 20"? (photoshoppet bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 26, 2009 Dette kunne ha vært noe kanskje? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Gold-BBS-18-x8-5-Race-wheels-5x112-Audi-RS4-LM-3-Piece_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem290298717865QQitemZ290298717865QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 27, 2009 Dette kunne ha vært noe kanskje?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Gold-BBS-18-x8-5-Race-wheels-5x112-Audi-RS4-LM-3-Piece_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem290298717865QQitemZ290298717865QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Dette er jo standard felg dimensjon både i diameter og bredde, så jeg regner med at dette vil se like "pusslete" ut som en standard felg. Husk at dette er en "Race only" felg selv om selger sier at du kan bruke den på gata. Er det noen som kan finne et bilde av RS4 racerbilen fra USA med disse hjulene på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 27, 2009 Dette er jo standard felg dimensjon både i diameter og bredde, så jeg regner med at dette vil se like "pusslete" ut som en standard felg.Husk at dette er en "Race only" felg selv om selger sier at du kan bruke den på gata. Er det noen som kan finne et bilde av RS4 racerbilen fra USA med disse hjulene på? Jeg ser den! Hva menes med "race only"? Og hva er egentlig forskjellen? Ja, blir jo som en standard felg dette egentlig, men egentlig helt greit... Kanskje med et senkesett på 30mm, så blir det ikke så værst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 27, 2009 Hva med RS6 MKII 19" eller 20"? (photoshoppet bilde)[[/img] Ikke Photoshoppet bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 27, 2009 Jeg ser den!Hva menes med "race only"? Og hva er egentlig forskjellen? Ja, blir jo som en standard felg dette egentlig, men egentlig helt greit... Kanskje med et senkesett på 30mm, så blir det ikke så værst? Jeg snakket med en fra BBS's "racing avdeling" på deres stand på en stor motorsport messe jeg var på i USA. Han jeg snakket med sa da at man ikke kunne bruke disse hjula på gata fordi de var for myke. Grunnen til dette var at man ville at en bil skulle komme seg inn til depoet med en noenlunde hel, men ikke nødvendigvis rund, felg hvis uhellet var ute. Disse felgene er kun laget for asfalt racing og får derfor minimalt med juling. Jeg syntes dette virket rart, men når en som er ansatt hos BBS sier det så må det jo være noe i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 27, 2009 hmmm... Hørtes kjipt ut... Og som du sier, må kanskje være noe i det, siden det kommer fra det holdet.. Kanskje google litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 1, 2009 Hadde dette vært noe, eller blir dette bare helt feil? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1547813#post1547813 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 1, 2009 Hadde dette vært noe, eller blir dette bare helt feil?http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1547813#post1547813 Det viktigste må da definitivt være at du selv like felgene, Christian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 1, 2009 Hehe, ser den! Liker i grunnen felgen, spørsmålet er vel egentlig mer om dimensjonen er OK, sammen med ET på min bil...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 1, 2009 hva med OEM RS6?? jeg synes ivertfall at den felgen kler disse bilene helt perfekt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 1, 2009 Hadde dette vært noe, eller blir dette bare helt feil?http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1547813#post1547813 Ettersom du bør ha ET20 så må du bruke 13mm spacer og det er vel ikke biltilsynet spesielt glad i med mindre spaceren er skrudd fast i felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 2, 2009 Ikke Photoshoppet bilde: Men hvor får en egentlig tak i slike replicaer uten at det er billig-replika fra Kina?.. Mitt inntrykk er at de originale Audi-felgene som tilbys i replika er av elendig kvalitet uansett hvor en kjøper de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 2, 2009 Men hvor får en egentlig tak i slike replicaer uten at det er billig-replika fra Kina?.. Mitt inntrykk er at de originale Audi-felgene som tilbys i replika er av elendig kvalitet uansett hvor en kjøper de.... De på bildet der er originale RS6 felger i 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 2, 2009 De på bildet der er originale RS6 felger i 20" Får man de originalt i 19" også, og med gunmetal eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 12, 2009 Får man ikke Brock B1 i større enn 17"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 12, 2009 Nope, 10x17 som største dim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 12, 2009 Nope, 10x17 som største dim.. Kjipt, da må man jo skamsenke om det skal bli tøft! Ser man får Brock B4 i 10x18, men det er ikke billig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 12, 2009 Brock B4 i 10x18 hadde ikke vært dumt Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 12, 2009 Brock B4 i 10x18 hadde ikke vært dumt Christian Vet, men har fått prisen, den er ikke så kul Over 4 lapper per stk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 13, 2009 Brock og RS4 i samme setning blir helt feil i mine øyne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 13, 2009 Brock og RS4 i samme setning blir helt feil i mine øyne.. Syns ikke det er helt feil da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...