#1 Skrevet Desember 10, 2008 Jeg mistenker at batteriet som står i Transporteren min er for "lite". Det som står i nå er 63Ah. Dessverre har jeg ingen instruksjonsbok til kæssebilen, men det er sikkert noen her som kan gi meg et hint om hva som EGENTLIG skal stå i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2008 Ca 100ah er vanlig på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2008 Ca 100ah er vanlig på de Ja, hvis SÅ er tilfelle, så begynner jeg jo å føle at mine anelser var korrekte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2008 stemmer som det står over her 100ah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2008 Mener å huske at de fleste jeg har sett/testet på jobb er på 82 Ah og 500A EN i peak. Større/lengre i fysisk størrelse enn et typisk personbilbatteri på f.eks 62 Ah. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...