Anbefalte innlegg

Hei,jeg har en audi coupe quattro 2.8.I går da jeg skulle starte den ville den ikke.Starteren drog rundt,Bensinpumpa starta ikke,lysa på dashbordet begynte ikke å lyse,Ingen gnist.Jeg sette bilen på ladding og la en varmevifte i motorrommet.1 time senere startet den og gikk som en klokke.I dag på jobb tok jeg en skjekk på batteriet og fant ut at det var i bra stand.I dag kom jeg kjørende og da stoppet bilen plutselig.Jeg prøvde og starte,men den ville ikke.Til slutt fikk jeg skyss av naf hjem.Da jeg kom hjem satte jeg meg inn i bilen og da startet den.Jeg mistenker at det kan vere tenningslåsen,bensinpumpa eller tenningsmodulen.Er det noen som vet hva dette kan vere så hyl ut.Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å feilsøke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sier så er det bl.a. de tre alternativene der... Sjekk bensinpumpa og de andre tingene, du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min var det tenningslåsen, periodisk, et helvete,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hall giver. Byttet den på min 2.3 20V Coupe, vet ikke om det er samme på 2.8 motoren. Men bilen min oppførte seg på samme måten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond-Vegard Eriksrud

Hall giver. Byttet den på min 2.3 20V Coupe, vet ikke om det er samme på 2.8 motoren.

 

Tviler jeg på, uten å være helt 100% sikker. 2.8 har nemlig ingen fordeler, den har 3 coiler som fyrer 2 tennplugger hver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På cabben var det reléet til motorstyringen, flere loddinger var sprukket opp.. Kan være verdt å sjekke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar folkens.Jeg har iallefall en del ting å skjekke opp nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette releet til motorstyringa plassert da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.