Kjølevannet koker - AAN (UrS4)

Anbefalte innlegg

vet du hvilke delenr det er på disse o-ringene og pakningene jeg trenger for å få alt som blir tatt av tett igjen?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tetningsringene du skal ha 3 av heter: 028 203 4

pakningen du skal ha 1 av heter: 027 121 139 A iflg etka...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg ikke ha pakning"er" til manifolden også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

innsugspakningen heter 034 129 717 K =o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da takker jeg for det:) Er det ofte dette er problemet på disse motorene eller? Det virker jo som vannet renner rett ut av eksp.tanken:P Dyrt å fylle flere liter frostveske i uka:P Hvor er det billigst å kjøpe disse O-ringene og pakningene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt er det den lille slangestumpen hvor vannet går ut av "vannmanifolden" over til røret som tar kjølevæske til turboen som har revnet. Slett ikke noe ukjent fenomen.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe bilde eller tegning der jeg kan se hvor den sitter? det er jo et hav av slanger og drit under innsuget:S

Driver å legger inn en bestilling hos autohausaz.com nå så greit å få med alt når jeg først er igang:)

Er lei alle disse små tingene som dukker opp hele tiden, like før jeg napper motoren ut av bilen og overhaler hele greia med nye deler. ( noe som sikkert blir dyrt..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur alle pakningene kommer på under 500kr hos møller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke verre nei, men da kjøper jeg der da:) Får vel litt rabatt sikkert også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt er det den lille slangestumpen hvor vannet går ut av "vannmanifolden" over til røret som tar kjølevæske til turboen som har revnet. Slett ikke noe ukjent fenomen.. ;)

Har troen på denne jeg.. Hadde lekasje på min der i allefall.. Gammel, og morken slange gjorde at det lakk ganske så mye =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.