#1 Skrevet Desember 11, 2008 har ei g60 blokk med stempler som sitter dønn fastrusta noen tips om hva jeg kan evt helle i for å få løsna opp skiten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2008 Diesel løser godt opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2008 da prøver jeg det trenger egentlig ikke blokka lenger men den har irritert meg så lenge att jeg bare må få demontert den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2008 En enda større slegge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2008 Omegas Jamaican Base er fin til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2008 Eller fyll med olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2008 Har gode erfaringer med diesel jeg også som nevnt her Hadde en passat der stempelet satt rimelig godt fast, helte i diesel å lot det stå over natta, jammen ble det ikke litt bedre komp i motorn etterpå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2008 ;)cola funker også over natta . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2008 Rustløser og la det virke over natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...